וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נרצח בביתו שבפתח תקווה, שכנו לשעבר נעצר בחשד לרצח ולהצתת גופתו

עודכן לאחרונה: 31.12.2022 / 19:23

הותר לפרסום כי השריפה שפרצה אמש בפתח תקווה נגרמה מהצתה מכוונת של גופתו של תושב המקום, בן 50. לפי החשד שכנו לשעבר, תושב ראשון לציון בשנות ה-20 לחייו, רצח אותו בביתו, הצית את הגופה - ונמלט מהזירה, אך נותר סמוך למקום

בווידאו: "ללא כל סיבה ממשית": הצעיר שדקר למוות את הגבר במעבר החצייה בחולון מואשם ברצח/מערכת וואלה!

שוטרי תחנת פ"ת פתחו אתמול (שישי) בחקירת נסיבות שריפה בעיר בעלת מאפיינים חשודים, לרבות קיומה בשעת בוקר מוקדמת במספר מוקדים, בהם: חצר בית מגורים ובמקביל באחת הדירות. בתום סריקה וכיבוי מוקדי האש ע"י כב"ה, אותר בחצר תושב המקום כבן 50 ללא רוח חיים. בתוך כך, חוקרי הזיהוי הפלילי אספו ממצאים פורנזיים בזירה והעבירו את גופת המנוח אל המכון לרפואה משפטית, לשם בחינת סיבת המוות, מאחר ועל גופו השרוף זוהו מספר סימנים חשודים.

שריפה בפתח תקווה, 30 בדצמבר 2022. ללא קרדיט, מערכת וואלה
שריפה בפתח תקווה, 30 בדצמבר 2022/מערכת וואלה, ללא קרדיט

בהתאם לנסיבות והחשדות, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, שאספה יחד עם חוקרי התחנה ומערכי המודיעין במרחב שרון, ממצאים רבים בזירה וסביבותיה. בהתאם לממצאי החקירה המואצת, התגבש חשד נגד תושב ראשל"צ בשנות ה-20 לחייו, שעד לאחרונה התגורר באותו בניין בשכנות למנוח ועפ"י החשד שהה באזור סמוך למועד האירוע. בלשי המשטרה הצליחו לאתר ולעצור אמש את החשוד בראשל"צ, לצד חיפוש ותפיסת ממצאים בדירתו, הקושרים אותו עפ"י החשד לרצח. בכוונת חוקרי ימ"ר מרכז להביא את החשוד הערב לדיון בבימ"ש ראשל"צ בבקשה להאריך את מעצרו.

קורבן הרצח נמצא אתמול מחוסר הכרה, עם כוויות בגופו וללא סימני חיים, בחצר בניין מגוריו, ברחוב ההסתדרות בפתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לבניין בן ארבעת הקומות בשעה 02:47 וקבעו את מותו של הגבר.

פרמדיק מד"א, אלון ריזקאן, סיפר כי כשהגיעו למקום "ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה ברחבת הבניין כשהוא סובל מכוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully