וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר קיבל שוחד מעבריינים - ושיבש חקירות נגדם

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 22:00

מח"ש פתחה בחקירתו של שוטר המשרת בדרום, בעקבות חשד שסייע לשבש חקירות נגד אזרחים מהם קיבל שוחד. מעצרו הוארך בחמישה ימים. עורך דינו הכחיש את המיוחס לו: "מדובר בשוטר מוערך ששיתף פעולה ומסר גרסה מפורטת"

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה. אילוסטרציה/שלומי גבאי

שוטר מאחת מתחנות המשטרה בדרום נעצר אתמול (שלישי) בחשד שקיבל שוחד מעבריינים ושיבש חקירה שהתנהלה נגדם. המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה כי הוא נלקח לחקירה, ומעצרו הוארך בחמישה ימים. בינתיים החקירה נמשכת.

עורך הדין תאמר אסדי מהסנגוריה הציבורית שמייצג את השוטר מסר בתגובה: "מדובר בחשדות, והחקירה בתחילתה, העצור מכחיש את המיוחס לו. מדובר בשוטר מוערך ששיתף פעולה בחקירתו באופן מלא ומסר גרסה מפורטת. אני מאמין בחפותו ומקווה שהאמת תתברר בקרוב".

לפני כשלושה שבועות נעצר שוטר בחשד שגנב רכוש מהתחנה שבה שירת, כמו אמצעי לחימה וסמים שהוחרמו מעבריינים. המחלקה לחקירות שוטרים לקחה את השוטר לחקירה, והוא חשוד בעבירות סמים, גניבת רכוש, קבלת שוחד, האזנת סתר ושיבוש חקירה. על פי החשד, השוטר בדרגת רס"מ ביצע עיקול כעבודה פרטית לטובת קבלן וקיבל על כך תשלום במקום לעשות זאת כעבודה משטרתית בשכר. בנוסף, הוא חשוד כי האזין באופן לא חוקי לבת זוגו.

שבוע קודם לכן הוגש כתב אישום נגד מפקד תחנת ראש העין אבי אלקסלסי בגין גניבת אביזרי אופנוע ממחסני התחנה שנתפסו קודם לכן וסומנו כגנובים. בשבוע שעבר נחקר קצין משטרה בכיר ביחידת הדגל במחוז מרכז בחשד שהתקין מצלמות נסתרות בתא שירותים של נשים בתחנה שבה הוא משרת. הקצין גם נחקר בחשד שהטריד מינית שוטרת שמשרתות איתו ביחידה. החשוד עוכב לחקירה, ובסיומה שוחרר למעצר בית, והורחק מכל תחנות המשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • שוחד
  • מח"ש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully