וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנאשם ברצח אימו, תושב הצפון נמצא לא כשיר לעמוד לדין

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 6:42

רוני אבו עוואד, בן ה-27 מהכפר עין אל אסד, נקבע כלא כשיר לעמוד לדין על ירי באימו. על פי תושבי הכפר, לפני שבע שנים נאלץ אבו עוואד לסיים את שירותו הצבאי כלוחם עקב בעיות נפשיות, ומאז הוא סובל מסכיזופרניה ומתאשפז מדי יום

הוארך מעצרם של יעקב בן אברהם ובתו לינוי בחשד לרצח אם המשפחה 02 בנובמבר 2022/מערכת וואלה!

רוני אבו עוואד בן ה-27, שנאשם ברצח אימו, נמצא אתמול (שלישי) לא כשיר לעמוד לדין. כמו כן, נקבע כי לא היה כשיר כשירה אל עבר אימו. כעת, צפוי המקרה להסתיים ללא הרשעה.

אבו עוואד הואשם מוקדם יותר החודש ברצח אימו, אבתיסאם אבו עוואד, בת ה-57, לאחר שירה אל עבר פלג גופה העליון. גורמים מהכפר בו גר, עין אל אסד שליד כרמיאל, מסרו כי אבו עוואד ידוע כסובל מסכיזופרניה , ואף נאלץ לסיים את ת שירותו הצבאי כלוחם לאחר שלקה בבעיות נפשיות באמצע השירות לפני שבע שנים. מאז, מסרו הגורמים, מתאשפז אבו עוואד מדי יום בשל מצבו.

עו"ד הדין נאג'י עאמר, המייצג את אבו עוואד מטעם הסנגוריה הציבורית, עתיד לבקש מבית המשפט המחוזי להפסיק את ההליכים המשפטיים כנגדו. בנוסף, המדינה צפויה לבקש מבית המשפט להורות על אישפוז כפוי. בימים אלו, מוחזק אבו עוואד בבית החולים הפסיכיאטרי שער מנשה.

רובה הציד ששימש לרצח איבתיסאם עבו עוואד. דוברות משטרת ישראל
רובה הציד בו ירה הבן באימו/דוברות משטרת ישראל

האירוע התרחש ב-17 בנובמבר אשתקד, מכתב האישום עולה שהבן הנאשם הצטייד ברובה צייד אותו החזיק אביו בארון, ברשיון. בשעה 07:30 לערך עשתה האם את דרכה לבית מטיול הליכה בכפר והתקרבה אל דלת הכניסה. הבן רוני ששמע את צעדיה, התקדם מספר מטרים לכיוון דלת הכניסה ודרך את הנשק. כשפתחה האם את דלת הכניסה, הבחינה בבנה מחזיק בנשק וביקשה ממנו לזרוק אותו. אבל הוא לא שעה לתחנוניה, כיוון את הנשק אל פלג גופה העליון וירה בה מהנשק כדור אחד שפגע במנוחה באזור החזה והרג אותה.

בעוד גופת אמו שרועה על הרצפה בפתח הכניסה לבית, הרים את התרמיל והשליכו לפח, ניגש לחדר השינה והניח שם את הנשק. מיד לאחר מכן יצא הנאשם מהבית, כשהוא חולף על פני גופתה של אמא שלו, נכנס לרכב ונסע מהמקום. אחר התנגש ברכב אחר ונעצר על ידי שוטרים של המחוז הצפוני. כתב אישום הוגש חודש אחר כך, ב-15 בדצמבר. כאמור, כעת, חודש אחר כך, צפוי התיק להסגר.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully