וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר אוחנה מזמין את ילידי ט"ו בשבט לחגוג יום הולדת יחד עם הכנסת

עודכן לאחרונה: 24.1.2023 / 5:56

בט"ו בשבט הקרוב תהיה הכנסת בת 74. לרגל האירוע מוזמנים ילידי אותו תאריך להירשם. הזוכים יערכו סיור אישי, ישתתפו בישיבות המליאה והוועדות, ויצטלמו עם יו"ר הכנסת אוחנה. "הכנסת היא ביתם של אזרחי ישראל, שעריה פתוחים בפניהם בשגרה וכעת אף ביום חגם", כתב אוחנה

אמיר אוחנה לאחר מינויו ליו"ר הכנסת/ערוץ הכנסת

מי שחוגגים את יום הולדתם בט"ו בשבט עשויים להיות מוזמנים לחגוג בכנסת, שזהו גם יום הולדתה. השנה תהיה הכנסת בת 74, ולרגל יום ההולדת החליט יו"ר הכנסת אמיר אוחנה לצרף לחגיגה את מי שחולקים איתה את התאריך.

בהזמנה כתב אוחנה: "לכבוד 74 שנים לכינונה של הרשות המחוקקת ביקשתי לשלב בין השמחה הלאומית לבין השמחה הפרטית - ולהזמין לביקור חגיגי אזרחיות ואזרחים מכל המגזרים ומכל רחבי הארץ, שנולדו ביום הולדתה של הכנסת. הכנסת היא ביתם של אזרחי ישראל, שעריה פתוחים בפניהם בשגרה וכעת אף ביום חגם האישי שיהפוך לחוויה ייחודית".

יום כינון הכנסת, 1961. פריץ שלזינגר, לשכת העיתונות הממשלתית
יום כינון הכנסת, ט"ו בשבט 1961/לשכת העיתונות הממשלתית, פריץ שלזינגר

מי שמבקשים להצטרף לחגיגה מוזמנים לכתוב מייל לכתובת Shellyo@knesset.gov.il, לפרט במייל בקצרה על עצמם ועל הסיבה שהם רוצים לבוא, ולצרף צילום של ספח תעודת הזהות עם תאריך הלידה העברי, או התאריך 14 בפברואר למי שחוגגים על פי התאריך הלועזי. בהודעה נאמר, כמו כן, שמספר המשתתפים מוגבל, וניתן לשלוח את המיילים עד ליום ראשון, 29 בינואר.

לאחר כמה שנים שבהן חגיגות יום ההולדת של הכנסת היו מצומצמות, בגלל מגיפת הקורונה, השנה מתוכננת חגיגה מלאה ומיוחדת. הכנסת תציין את יום ההולדת במליאה ובוועדות, וכן באירועים שייערכו ברחבי המשכן, עם אורחים מכל חלקי הארץ, שאליהם יוכלו להצטרף ילידי ט"ו בשבט.

עוד בוואלה!

גאווה במליאה: אמיר אוחנה נבחר לתפקיד יו"ר הכנסת, הראשון מקהילת הלהט"ב

לכתבה המלאה
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון
יום הולדת לכנסת, ט"ו בשבט 1979. אריה בכר, לשכת העיתונות הממשלתית
יום הולדת לכנסת ב-1979/לשכת העיתונות הממשלתית, אריה בכר

החוגגים שיזכו יגיעו לכנסת ביום א', 5 בפברואר, ויערכו סיור אישי. הם יקבלו מזכרות אישיות, ייפגשו עם אוחנה ויצטלמו לתמונה קבוצתית על רקע המשכן. למחרת הם ישוב לכנסת עם אישור כניסה ליציע המליאה, לישיבה החגיגית לציון יום ההולדת, וייקחו חלק בפעילויות שונות כגון ועדות מבוימות, חדר בריחה פרלמנטרי, תערוכות והופעות של הרכבים מוזיקליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully