וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התיירות לשעבר ח"כ יואל רזבוזוב הודיע על כוונתו להתפטר מהכנסת

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 19:58

חבר הכנסת כתב כי החליט לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים, אחרי 15 שנה במהלכן כיהן כחבר מועצת העיר נתניה, חבר הכנסת, יו"ר ועדת הקליטה והעלייה ושר התיירות. במקומו תיכנס לכנסת שלי מירון, מנהלת מרחב מרכז של יש עתיד. לפיד הודה לרזבוזוב: "תמיד תישאר חלק מהמשפחה"

בווידאו: שר התיירות יואל רזבוזוב על החלטת חברת "בוקינג.קום"/(צילום: דוברות משרד התיירות)

שר התיירות לשעבר ח"כ יואל רזבוזוב הודיע היום (שני) על כוונתו להתפטר מהכנסת בשבוע הבא, ונפרד ממפלגת יש עתיד: "מפלגת שלטון אמיתית שצריכה להוביל את ישראל".

רזבוזוב כתב, "אחרי 15 שנה כשליח ציבור, בהן שימשתי כשר התיירות בממשלת ישראל, כחבר כנסת וכיו"ר ועדת הקליטה והעלייה, ולפני כן כחבר מועצת העיר נתניה, החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים, ובסוף החודש אתפטר מהכנסת". הוא ציין את מפלגתו יש עתיד וכתב כי היא "הייתה ותישאר עבורי בית ומשפחה".

השר לשעבר הודה לאשתו לבנותיו "על שתמיד נתנו לי גב", ולהוריו "שהעניקו לי את החינוך והערכים". הוא ציין גם את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד והודה לו "על שנתן לי את ההזדמנות, התמיכה, הליווי, העצה הטובה, החברות ואת הדרך לעבוד לטובת מדינת ישראל ולטובת אזרחי ישראל". הוא סיכם, "חבריי מסיעת יש עתיד, פעילי השטח של המפלגה והאנשים המופלאים שמרכיבים את המפלגה הזאת ימשיכו להוביל את המדינה לטובת אזרחי ישראל".

יואל רזבוזוב, 22 בספטמבר 2021. ראובן קסטרו
לוקח פסק זמן. רזבוזוב/ראובן קסטרו

לפיד נפרד מרזבוזוב, איחל לו בהצלחה וכתב לו בטוויטר, "אוהב אותך, תודה על הדרך המשותפת. תמיד תישאר חלק ממשפחת יש עתיד".

רזבוזוב נולד ברוסיה הסובייטית ועלה לארץ עם משפחתו ב-1991. הוא היה אלוף ישראל בג'ודו וייצג את ישראל באולימפיאדת אתונה ב-2004. ב-2008 כיהן כחבר במועצת העיר נתניה. ב-2012 הוצב במקום השמיני ברשימת יש עתיד לכנסת; ב-2015 היה חבר בוועדת העלייה והקליטה בכנסת. בממשלת בנט-לפיד, מונה רזבוזוב לשר התיירות.

במקומו של רזבוזוב, תיכנס לכנסת שלי מירון, מנהלת מרחב מרכז של יש עתיד. מירון, בת 43, נשואה ואם לשתי בנות, בוגרת תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה באוניברסיטת תל אביב. היא עוסקת בפיתוח עסקי בדרום-מזרח אסיה ומשרתת כסרן במילואים בדוברות חיל האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully