וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפלו עליה השמיים - היא לא יודעת איך הסמים הגיעו למזוודה שלה"

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 9:46

עו"ד ליה פלוס דומב, המייצגת את עידן צאובר החשודה יחד עם חברותיה בהברחת קוקאין בשווי מילוני שקלים, טענה בריאיון ל-103 כי מרשתה לא יודעת מהיכן הגיעו הסמים ומה היה היעד שלהם: "המשטרה מבקשת לדעת מיהו ראש הנחש שעומד מאחורי זה"

בווידאו: הארכת מעצר של הצעירות המבריחות/יותם רונן, קרין שגיא

עידן צאובר, אחת מארבע הצעירות החשודות בהברחת קוקאין בשווי מיליוני שקלים, טוענת כי אינה יודעת כיצד הגיעו הסמים למזוודות שלהן ולמי הם היו מיועדים - כך טענה הבוקר (שני) עורכת דינה ליה פלוס דומב.

"היא נסעה עם חברות לטיול בגרמניה, ולאחר כמה ימים כשהן חזרו, היא נעצרה, ומאותו רגע כמובן שהשמיים נפלו עליה, היא לא ידעה מאיפה זה מגיע בכלל", אמרה בריאיון לענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM. "זה משהו שהוא לא קל לעיכול, והיא צריכה לעשת אחד פלוס אחד ולהבין איך היא הגיעה למצב הזה".

הארכת מעצר לצעירות החשודות בהברחת קוקאין דרך נתב"ג, בימ"ש השלום ראשון לציון, 22 בינואר 2023. קרין שגיא
"המשטרה מנסה להגיע לראש הנחש". החשודות בבית המשפט, אתמול/קרין שגיא

"זה שמצאו לה סמים במזוודה היא יודעת, אבל את מקור הסמים, מי שלח אותם, איך הם הגיעו למזוודה, זה אין לה תשובות", הוסיפה עורכת הדין. "בקשת המעצר של המשטרה מתבססת על כך שמבקשים לדעת מיהו ראש הנחש, מיהו בעצם מקור הסמים ומי מימן את הפעילות הזו. אם היו פעולות נוספות כאלה על ידי אותו גורם ששלח את זה. ואלה הדברים שאין ללקוחה שלי תשובות עליהם".

עוד הכחישה פלוס דומב דיווחים על כך שלא מדובר בהברחה ראשונה שהצעירות מבצעות לכאורה: "אני לא מגיבה על קשקשת ברשת של בחורות שטוענות שהן חברות, ואם הן אומרות דברים כאלה אז אני לא יודעת מה האינטרס שעומד מאחוריהם".

צעירות החשודות בהברחת קוקאין דרך נתב"ג. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
"נפלו עליה השמיים. ארבע החשודות בהברחה/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול הותר לפרסום כי ארבע הצעירות החשודות בניסיון הברחת הסמים הן עידן צאובר, לי פוני, אוראל בן חיים וארבל מזרחי. בהמשך, מעצרן הוארך בשמונה ימים, אחרי שבית המשפט קבע כי החדשות נגדן התחזקו.

בשבוע שעבר הודיעה המשטרה כי סוכלה הברחת ענק של יותר מ-15 ק"ג קוקאין וקטמין בשווי מיליוני שקלים. ארבע הצעירות, תושבות המרכז בשנות ה-20 לחייהן, חשודות בסחר, ייבוא וייצוא של סמים. אחרי שתיים מהן עקבה המשטרה לאורך מסלול הכניסה שלהן לארץ, משרוול המטוס, דרך ביקורת הדרכונים ועד איסוף המזוודות.

בבדיקת הכבודה של שלוש מהחשודות חשפו בלשי המשטרה את הכמות הגדולה של הסמים, שהוסתרו בבקבוקי שמפו ובמארזים של תוספי מזון בריאות. הסמים הועברו למעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה. חשודה נוספת שהייתה על הטיסה נעצרה מחוץ לשדה התעופה עם בן זוגה ועם חשוד נוסף, שעל פי החשד, ניסה להעלים את הסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully