וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במלאות 6 שנים לרצח במגדל: משפחת כרסנטי נאבקת על העלאת המודעות לאלימות במשפחה

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 18:34

טקס אזכרה לדור כרסנטי וילדיה יוסף ובנימין נערך בבית העלמין של המושבה, שם ציינה המשפחה את מקרה הרצח האכזרי שנגרם בידי בעלה של כרסנטי, נדב סלע. האם השכולה אמרה באירוע כי משפחתה תמשיך להילחם להנצחת שמותיהם של הנרצחים ולהעלאת המודעות של הנושא

טקס אזכרה לדור כרסנטי וילדיה יוסף ובנימין שנרצחו לפני שש שנים בידי האב ובן הזוג, נדב סלע.בית העלמין של המושבה מגדל/צילום: אלי אשכנזי

טקס אזכרה לדור כרסנטי וילדיה יוסף ובנימין, שנרצחו לפני שש שנים בידי האב, נדב סלע, נערך היום (ראשון) בבית העלמין של המושבה מגדל. רוית סבג, אמה של דור אמרה כי המשפחה תמשיך להילחם להנצחת שמם ולהעלאת המודעות למאבק נגד אלימות במשפחה, כדי שלא ירצחו עוד נשים וילדים.

כפי שפורסם בוואלה! בית המשפט השלום בטבריה ביקש מהאב השכול, איתן כרסנטי, שלא ייסע עם רכבו בטבריה, משום שעל הרכב כתב כי יש לגזור עונש מוות על רוצחי ילדים. זאת, בעקבות בקשת אמו של הנאשם ברצח, שמתגוררת יחד עם משפחתה בעיר. לפני כן ערכה משפחת עתיה אזכרה לזכר בנם, נחמן, שכנם של משפחת כרסנטי, שנרצח גם הוא באותו מקרה.

רוית סבג, אמה של דור כרסנטי  בבית העלמין של מגדל. ינואר 2023. אלי אשכנזי
משפחת כרסנטי בבית העלמין במגדל, היום/אלי אשכנזי
דור כרסנטי ושני בניה. באדיבות המשפחה
דור ושני ילדיה/באדיבות המשפחה

הרצח במגדל התרחש בינואר 2017, במהלכו רצח נדב סלע בדקירות סכין את אשתו, דור כרסנטי, שני ילדיו, יוסף ובנימין ואת בן השכנים, נחמן עתיה, בבית המשפחה שבמגדל. סלע הורשע במעשי הרצח ובניסיון רצח ונדון לארבעה מאסרי עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully