וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנים וסכין באמצע הצומת: שני גברים חשודים בתקיפה בכביש בשל סכסוך על בחורה

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 14:54

שוטר שעבר בצומת שילת הסמוך למודיעין הבחין בתושב ראש העין ובבן 30 מקריית גת שמעורבים בקטטה. הוא הפריד בין השניים, והם נעצרו ונלקחו לחקירה. בהמשך, תחליט המשטרה אם לבקש להאריך את מעצרם

בווידאו: מכות בכבישי ישראל/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שני נהגים נעצרו היום (ראשון) על ידי המשטרה בעקבות חשד למעורבות בקטטה בצומת שילת שליד מודיעין. במהלך האירוע, החשודים השליכו אחד על השני אבנים ואחד המעורבים אף שלף סכין. על פי החשד, הרקע למקרה הוא ככל סכסוך הקשור לבחורה.

שוטר שעבר במקום והבחין באירוע, הפריד בין המעורבים, תושב ראש העין בשנות החמישים לחייו וגבר כבן שלושים מקריית גת. השניים נלקחו להמשך חקירה. בהמשך, תחליט המשטרה אם לבקש מבית המשפט להאריך את מעצרם.

באמצע איילון: רוכב אפנוע חבט באדם עם קסדה, שאיבד הכרה ופונה לביה"ח. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
שוב אלימות בכבישים. קטטה באיילון בחודש נובמבר/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודשים האחרונים חלה עלייה במקרי האלימות בכביש, שהגיעה לשיאה ברצח יורי וולקוב במעבר חציה בחולון, לאחר שהעיר לרוכב אופנוע שחצה צומת באור אדום, ובתקיפות חמורות נוספות שזעזעו רבים במדינה.

לפי נתוני המשטרה, בשנת 2020 נפתחו 1,112 תיקים בחשד לאלימות בכבישים ברחבי הארץ, בשנת 2021 המספר עלה ל-1,234 תיקים, ובשנה שעברה הגיע לכ-1,400 תיקים. בין 2020 ל-2022 נעצרו כאלף חשודים בחשד לעבירות אלימות בכבישים.

על פי סקר של עמותת "אור ירוק", אחד מכל שני ישראלים דיווח כי נתקל בקטטה בכביש. עוד עולה מהסקר, שנועד לבחון את שיעור האנשים המדווחים על תופעות שונות של זעם ותוקפנות מצד נהגים בישראל, כי 79% מהישראלים דיווחו שנתקלו לפחות פעם אחת בשנה האחרונה באלימות מילולית ותנועות מאיימות בשנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully