וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובר באור ירוק - ונפגע בידי שוטר: תיעוד דריסת בן ה-8 בבני ברק

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 10:41

בסרטון ממצלמות האבטחה שהגיעו לידי וואלה! נראה נהוראי בנבנישתי יוצא מחניית בניין, מתחיל לחצות את הכביש, ונפגע מהשוטר הרכוב על אופנוע שלא הספיק לעצור. אמו סיפרה כי עדי ראייה טענו כי ראו את השוטר מזיז את האופנוע אחרי התאונה, דבר שאסור על פי חוק

בווידאו: תיעוד אופנוע משטרתי פוגע בילד בבני ברק/מערכת וואלה!

השוטר על האופנוע עבר באור אדום, ופגע בנהוראי בנבנישתי בן השמונה בבני ברק - כך עולה מתיעוד התאונה שהגיע לידי וואלה!. בסרטון ממצלמות האבטחה נראה הילד יוצא מחניית בניין, מתקדם לכיוון מעבר חצייה אחד, ומזהה שבמעבר חצייה מקביל האור ירוק. הוא ממהר להספיק לעבור ורץ לכביש, ורוכב האופנוע, שלפי המשטרה היה בפעילות מבצעית, לא מספיק לעצור.

נהוראי נפצע קשה בתאונה. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי במקום, רחוב אברבנאל בעיר, ופינה אותו לבית החולים שניידר בפתח תקווה, שם שהה באשפוז כמה ימים. עם השחרור לביתו לפני שבוע הוא חגג עם חבריו בחוג הג'ודו יום הולדת שמונה.

נהוראי בנבנישתי, בן ה-7 שנפצע קשה מפגיעת אופנוע משטרתי בבני ברק. 10 בינואר 2022. באדיבות המשפחה
עדיין חושש. נהוראי בן ה-8/באדיבות המשפחה

"יש ניסים בעולם", אמרה בשבוע שעבר אורה, אמו של נהוראי. עם זאת, היא סיפרה כי בנה עדיין לא התאושש מהתאונה. "רואים שהוא עדיין מבוהל, חושש, שואל המון שאלות על מה שקרה - 'אימא, מי דרס אותי, שוטר?'".

אורה זומנה למשטרה כדי למסור את גרסתה. "הוא אמנם רץ, אבל באור ירוק, בזמן שהשוטר עבר באור אדום", היא הבהירה. "החוקר אמר שתחקרו את השוטר הפוגע ושהתיק יעבור לפרקליטות. הוא ענה לי שבודקים בפינצטה כל דבר ושהתיק יכול גם להיסגר". עוד הוסיפה אורה כי עדי ראייה סיפרו לה שראו את השוטר הפוגע מזיז את האופנוע אחרי התאונה, דבר שאסור על פי החוק.

מהמשטרה נמסר כי "מבלי להתייחס לנסיבות האירוע שנמצא בחקירה, הרי שמדובר בתאונה מצערת בשעה שהרוכב עשה דרכו לטיפול באירוע מבצעי. לגופו של עניין, נסיבות התאונה נחקרות על ידי בוחני התנועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully