וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתמי דם, שערות וכפפה שחורה: ממצאי החיפוש בבית החשוד ברצח 4 הסטודנטים באיידהו

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 22:29

המשטרה המקומית שערכה חיפוש בביתו של בריאן כריסטופר קוברגר גילתה ממצאים חדשים הקושרים אותו לזירת הרצח. כתמי דם אותרו על כיסוי מזרון וכרית, ושמונה שערות בהן שערה של חיה - החשודה כי שייכת לכלבה של אחת הנרצחות

קיילי גונקאלבס, סטודנטית מאוניברסיטת איידהו קורבן רצח./רויטרס

המשטרה המקומית באיידהו ערכה חיפוש בביתו של החשוד ברצח ארבעת הסטודנטים באוניברסיטת איידהו, בריאן כריסטופר קוברגר, וגילתה ממצאים חדשים הקושרים אותו לזירה; בדירתו אותרו כתמי דם השייכים לנרצחים, כפפה שחורה ושמונה שערות, בהן שערת חיה. כך, דווח היום בדיילי מייל.

הרשויות ערכו חיפוש בנכס בקמפוס אוניברסיטת וושינגטון סטייט שבפולמן, בו מתגורר קוברגר, קילומטרים ספורים מזירת הפשע לאחר מעצרו. במהלכו, אותרו הכתמים במקומות שונים בבית בהם כיסוי מזרון וכרית ונאספו קבלות שונות, אבק משואב האבק שלו, ועוד לטובת החקירה.

לפי דיווחי הרשויות, תיבדק האפשרות שהשערות שנמצאו, 'הועברו' אל קוברגר ושבו איתו לדירתו - וכי שיערת החיה שייכת לכלבה של אחת הנרצחות, קיילי גונקאלבס - מרפי. מרפי נמצא בחיים בחדרה של קיילי על ידי חוקרים שהוזעקו למקום.

בדוח החיפוש צוין גם כי כמויות דם הנרצחים שנמצאו בדירתו של קוברגר היו משמעותיות. כמו כן, החוקרים מאמינים כי לרוצח היו עדויות דם על גופו או בגדיו, וקיוו למצוא ראיות עקבות בדירתו של קוברגר. עם זאת, הם לא תיארו את התוצאות של אף אחת מהבדיקות במסמכים, ולא אישרו אם השערות שנמצאו תואמות לקורבנות הכלב של קיילי.

בריאן קוברגר, שחשוד ברצח ארבעת הסטודנטים מאוניברסיטת איידהו, מלווה לשימוע הסגרה בבית המשפט בפנסילבניה, ארה"ב, 3 בינואר 2023. רויטרס
תיבדק האפשרות שהשערות שנמצאו, 'הועברו' אל קוברגר ושבו איתו לדירתו. בריאן כריסטופר קוברגר/רויטרס
ארבעת הנרצחים באוניברסיטת איידהו שבארצות הברית, 21 בנובמבר 2022. ., עיבוד תמונה
בדירת החשוד אותרו כתמי דם השייכים לנרצחים. ארבעת הנרצחים באוניברסיטת איידהו שבארצות הברית/עיבוד תמונה, .

ארבעה סטודנטים מאוניברסיטת איידהו שבארצות הברית נמצאו בחודש נובמבר ללא רוח חיים בביתם שמחוץ לקמפוס, כשעליהם סימני דקירה. ארבעת תלמידי המכללה הם איתן צ'פין, בת ה-20, קיילי גונקאלבס בת ה-21, זאנה קרנודל בת ה-20 ומדיסון מוגן, בת ה-21. לפי דיווחי המשטרה המקומית, גופותיהם נמצאו בקומה השנייה והשלישית של הבית כשעל חלקם פצעי הגנה. בדירה, היו שני שותפים נוספים.

רשויות החוק של מדינת אינדיאנה עצרו את החשוד ברצח ארבעת הסטודנטים באיידהו פעמיים באותו יום - ונתנו לו להמשיך בדרכו. בריאן כריסטופר קוברגר נעצר במכוניתו על ידי שוטרי תנועה כשבועיים לפני שנעצר בחשד לרצח בפנסילבניה. בתיעוד מצלמה ליד הזירה, מעט לפני שהתרחש הרצח, נראית מכונית אלאנטרה לבנה חולפת על פני מגורי הסטודנטים שלוש פעמים לפני שהנהג החליט להחנות אותה. רבע שעה לאחר מכן המכונית נראתה עוזבת את המקום במהירות. מקור המעורה בפרטים סיפר לרשת CNN, כי קוברגר נראה מנקה את המכונית שלו ביסודיות ועוטה כפפות לפני שנתפס בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully