וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הסטודנטים באיידהו: החשוד נראה מנקה בכפפות את המכונית שנראתה בזירה

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 18:47

פרטים חדשים מחקירת הרצח שזעזע את ארה"ב מהדקים עוד ועוד את הקשר בין החשוד בריאן קוברגר, שנתפס, לבין זירת הרצח. בין היתר, נתוני הטלפון הנייד שלו מראים שביקר בזירה כתריסר פעמים לפני האירוע, וכי המכונית שלו חלפה שם כמה פעמים עד שחנתה - ולאחר הרצח עזבה במהירות

קיילי גונקאלבס, סטודנטית מאוניברסיטת איידהו קורבן רצח./רויטרס

פרטים חדשים מחקירת רצח ארבעת הסטודנטים באוניברסיטת איידהו נחשפו היום (שישי), הקושרים את החשוד שנתפס בריאן כריסטופר קוברגר לזירת הרצח שאירע בנובמבר.

בין פרטי החקירה החדשים עולה, כי סטודנטית שגרה באותו הבית בו נרצחו הארבעה העידה כי ראתה בליל הרצח גבר רעול פנים לבוש בגדים שחור. לדבריה, היא התעוררה באותו הלילה לקול בכי בבניין. לאחר שקמה שמעה אחד מדיירי הבניין אומר משהו כמו "יש כאן מישהו", ומאוחר יותר שמעה קול גברי אומר בחשכה "זה בסדר, אני אעזור לך".

בעדותה סיפרה שבסביבות 04:00 לפנות בוקר פתחה את דלת הקומה השנייה בבניין, ונעמדה "קפואה" כשגבר חשוד חלף על פניה והלך לעבר דלת מאחוריה. הוא עטה מסכה ולבש בגדים שחורים. לאחר שראתה אותו נעלה את עצמה בחדרה. לפי תיאורה אותו, גובהו היה סביב 1.8 ס"מ, והוא היה "לא שרירי במיוחד, אבל בעל גוף אתלטי עם גבות עבות".

בריאן קוברגר, שחשוד ברצח ארבעת הסטודנטים מאוניברסיטת איידהו, מלווה לשימוע הסגרה בבית המשפט בפנסילבניה, ארה"ב, 3 בינואר 2023. רויטרס
קוברגר מלווה על ידי המשטרה, השבוע/רויטרס

בנוסף, במסמכי החקירה של הפרשה נכתב כי ה-DNA של קוברגר, נמצא על הכיסוי של הסכין שנמצא בזירת הפשע. כמו כן, שוטר במשטרת מוסקו, ברט פיין, אמר כי לפי הנתונים הסלולריים של החשוד, נראה כי הוא ביקר סמוך לזירת הפשע כתריסר פעמים לפני ליל הרצח.

בתיעוד מצלמה ליד הזירה, מעט לפני שהתרחש הרצח, נראית מכונית אלאנטרה לבנה חולפת על פני מגורי הסטודנטים שלוש פעמים לפני שהנהג החליט להחנות אותה. רבע שעה לאחר מכן המכונית נראתה עוזבת את המקום במהירות. מקור המעורה בפרטים סיפר לרשת CNN, כי קוברגר נראה מנקה את המכונית שלו ביסודיות ועוטה כפפות לפני שנתפס בשבוע שעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
המכונית החשודה בתיק רצח ארבעת הסטודנטים באיידהו. טוויטר, צילום מסך
קוברגר נראה מנקה אותה ביסודיות לפני שנעצר. מכונית היונדאי אלאנטרה של החשוד/צילום מסך, טוויטר

בשבוע שעבר, כ-4,000 ק"מ מזירת הרצח באיידהו, עצרה משטרת פנסילבניה את קוברגר בן ה-28 בגין חשד ברצח ארבעת הסדטונטים.

קוברגר הופיע השבוע בבית משפט במחוז מונרו בפנסילבניה, ויתר על הזכות להסגרה וצפוי לעמוד לדין באיידהו. על פי הרשויות, הוא יואשם בארבעה סעיפים של רצח מדרגה ראשונה ושוד.

גורמי החוק לא פירסמו באופן ציבורי חלק מהמידע לגבי המקרה והמעצר, כולל מניע אפשרי, מערכת היחסים של קוברגר עם הנרצחים או ראיות שהובילו למעצרו. קוברגר, דוקטורנט לקרימינולוגיה באוניברסיטת וושינגטון, שמרוחקת 20 דקות מהעיירה מוסקו שבה התגוררו הקורבנות, נהג לומר הערות לא ראויות ו"מטרידות" לעובדות ולקוחות במבשלה בפנסילבניה שבה עבד, אמר הבעלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully