וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא נהפך לבריון": החשוד ברצח באיידהו נמצא תחת השגחה בכלא

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 12:04

ניק מקלכלין, חבר של קוברגר אמר כי נדהם לראות את חברו הוותיק נעצר. לדבריו, קוברגר היה אדם "עם שתי רגליים על הקרקע" כשסיים את השנה השנייה בתואר. עם זאת, בתחילת השנה האחרונה, הוא "רזה מאוד" ונהפך "אגרסיבי"

בריאן קוברגר, החשוד ברצח של ארבעת הסטודנטים באיידהו, אולץ ללבוש אפוד מיוחד נגד התאבדות (turtle suit) בכלא, בזמן שהוא ממתין להסגרה לעיירה מוסקו, שם יואשם בארבעה סעיפי רצח.

קוברגר נעצר בפנסילבניה - המרוחקת 4,000 ק"מ ממוסקו, איידהו - ביום שישי. הוא חשוד ברצח של הסטודנטיות מדיסון מוגן בת 21; קיילי גונקלבס בת 21; וזנה קרנודל בת 20 - שותפות באותו בית. הקורבן הרביעי - איתן צ'ייפין בן 20, ביקר את חברתו, זנה. ארבעת הקורבנות ככל הנראה ישנו במיטותיהם בזמן התקיפה ונדקרו למוות. על איש מהקורבנות לא היו סימנים של תקיפה מינית. החשוד הסכים להסגרה לאיידהו. עורך דינו אמר כי הוא בהלם וככל הנראה יטעם לחפותו.

חבר של החשוד אמר לתקשורת המקומית כי הזדעזע לשמוע את החדשות על מעצרו של קוברגר. שיילר ג'ייקובסון אמר לרשת WBRE כי הוא הוא היה בהלם כשהבין עד כמה קרוב הוא היה לאדם שחשוד במעשה הנוראי.

בזמן הרצח, קוברגר, שהתגורר בבית הוריו במחוז מונרו בפנסילבניה, למד באוניברסיטת וושינגטון - 20 דקות נסיעה מהבית שבו התרחשו הרציחות. לדברי ג'ייקובסון, השניים היו חברים טובים לפני כעשור, וכי "היו להם רק שיחות חיוביות", אז. הוא תאר את החשוד כאדם "חיובי" שדיבר רבות על כושר. הוא הוסיף כי לא היה דבר מעורר חשש בהתנהגותו של קוברגר. תושב אחר של מחוז מונרו, דניס מאנגר, אמר לרשת WBRE: "זה מדהים. זה נמצא בחצר האחורית שלך ואינך יודע דבר. זה מטורף".

ניק מקלכלין, חבר של קוברגר, אמר ל"דיילי ביסט" כי נדהם לראות את חברו הוותיק נעצר. הוא אמר כי קוברגר היה אדם "עם שתי רגליים על הקרקע" כשסיים את לימודי השנה השנייה בתואר. עם זאת, בתחילת השנה האחרונה, הוא "רזה מאוד", נהפך ל"אגרסיבי" - ואף החל להתאגרף.

מקלכלין הוסיף: "הוא תמיד רצה להילחם במישהו, הוא נהפך לבריון. התחלנו לנתק קשר איתו משום שהוא השתנה לגמרי". לדבריו, לא היה לו מושג מה גרם לשינוי.

ארבעה סטודנטים נרצחו בשנתם באוניברסיטאת איידהו 21 בנובמבר 2022. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
ארבעת הקורבנות/אתר רשמי, מתוך פייסבוק
המכונית החשודה בתיק רצח ארבעת הסטודנטים באיידהו. טוויטר, צילום מסך
מכונית חשודה/צילום מסך, טוויטר
סימני דם על קיר הבית שבו נרצחו ארבעה סטודנטים מאוניברסיטת איידהו. טוויטר, אתר רשמי
דם על קיר הבית שבו התרחש הרצח/אתר רשמי, טוויטר

הרשויות במוסקו עדיין מחפשות את כלי הרצח וקראו למי שיש לו עוד מידע על הפשע הנוראי, למסור אותו למשטרה. עורך דינו של קוברגר אמר אתמול (שבת) כי הלקוח שלו "מצפה לפתור את העניין".

"קוברגר מצפה לזיכוי מההאשמות האלה ולפתור את העניין כראוי", אמר הסנגור הציבורי ג'ייסון להבאר, שמייצג את קוברגר עד להסגרתו . הוא הוסיף כי קוברגר אף הסכים לוותר על שימוע ההסגרה שלו ביום שלישי ולהישלח לאיידהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully