וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד ושבר: אלמונים ניסו לעקור כספומט בנגב באמצעות טרקטור

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 12:12

החשודים ניסו לגנוב את תכולת הכספומט ביישוב חורה, אך שוטרים שהגיעו למקום, הסמוך לתחנת משטרה, הבריחו אותם. במהלך סריקות באזור, אותר בעל הטרקטור והוא נחקר בחשד למעורבותו בניסיון השוד

בווידאו: פורצים עם טרקטור: תיעוד שוד הכספומט ליד תחנת המשטרה בנגב/לפי סעיף 27 א, לחוק זכויות יוצרים

אלמונים ניסו אתמול (שלישי) לגנוב כספומט ביישוב חורה הסמוך לבאר שבע, תוך שהם משתמשים בטרקטור ומנסים לעקור אותו מהמקום. עם הגעת שוטרים למקום, ברחו החשודים ובמהלך סריקות באזור אותר בעל הטרקטור. הוא עוכב לחקירה ונבדקת מעורבותו בניסיון השוד.

בתיעוד המקרה, ניתן לראות את רובו מפורק ושבור, הלבנים ורצפת המדרכה מסביב נעקרו אף הן. כל זאת כשבמקום מותקנת מצלמת אבטחה ובסמוך לשם נמצאות תחנת משטרה וספריית היישוב.

שוד כספומט ליד תחנת המשטרה בחורה
18.01.23. מערכת וואלה!, אתר רשמי
הכספומט אחרי ניסיון השוד, אתמול/אתר רשמי, מערכת וואלה!

השבוע נעצר תושב אופקים כבן 20 בחשד שפרץ לבנק בעיר. החשוד נתפס על חם בעודו במקום, לאחר שהמשטרה קיבלה דיווח סמוך לשעה אחת בלילה כי הסניף נפרץ. השוטרים, שהגיעו למקום בכוח מתוגבר, הבחינו כי הדלת הראשית נופצה, והבינו כי החשוד ככל הנראה נמצא במקום. הם נכנסו לסניף ועצרו אותו.

בחודש אוגוסט האחרון, קבוצה של גנבים תועדה בשעת מרדף משטרתי באופקים. בתיעוד הם נראו דוחפים כספומט שגנבו לתוך המכונית, ומיד לאחר מכן נסו מהמקום עם הרכב, כשהבחינו בניידת משטרה המתקרבת אליהם. בהמשך זרקו החבורה את הכספומט מחוץ למכונית, והמשיכו במנוסה. חקירת משטרה נפתחה בעקבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully