וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנאביס בדובוני גומי: המשטרה תפסה 260 ק"ג של סמים אצל תושב נתיבות

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 12:02

בזמן חיפוש בבית של בן 37 מהעיר בתחילת החודש, השוטרים מצאו במחסן 18 דליים של דובוני גומי שהעלו את חשדם. לאחר שנשלחו לבדיקות מעבדה - התגלו בהם סמים. מעצרו של החשוד הוארך והוא יואשם בתום החקירה

בווידאו: 260 ק"ג: המשטרה מצאה מחסן של דובוני גומי מסמים/משטרת ישראל

תושב נתיבות בן 37 יואשם בתום חקירת המשטרה, במסגרתה נתפסו כ-260 ק"ג של סוכריות דובוני גומי עם קנאביס. מעצרו של החשוד הוארך והוא יובא היום (רביעי) בפני בית משפט השלום בבאר שבע.

בתחילת החודש שוטרים ממחלק הבילוש של נתיבות ביצעו חיפוש בבית בעיר. בזמן החיפוש, איתרו סמים מסוגים שונים, לאחר שנתקלו במחסן ב-18 דליים של דובוני גומי במשקל של 15 ק"ג כל אחד, עלה חשדם והחליטו לשלוח את הסוכריות לבדיקות מעבדה.

המשטרה עצרה תושב נתיבות וברשותו כ-260 ק"ג סוכריות דובוני גומי טבולים בחומר פעיל של צמח הקנאביס, 18 בינואר 2023. דוברות משטרת ישראל
260 ק"ג של סוכריות סמים/דוברות משטרת ישראל

בחודש שעבר נתפסו 120 ק"ג מריחואנה בשתי דירות מעבדה ברעננה ובשערי תקווה. ארבעה חשודים נלקחו לחקירה ומעצרם הוארך. ברעננה מצאו השוטרים שקיות רבות שבתוכן חומר החשוד כמריחואנה, וכן שמן חשיש ועוגיות חשיש. בשערי תקווה נתפסו סמים החשודים כמריחואנה ארוזים בקרטונים ושקיות חלוקה, ועשרות אלפי שקלים במזומן. בשתי הדירות יחדיו נתפסו 120 ק"ג מריחואנה שמן חשיש ועוגיות חשיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully