וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדקר והצליח להימלט: מחלק עיתונים הותקף בבניין באשדוד

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 20:57

תושב אשדוד הואשם בכך שדקר בסכין עובד שהגיע לבניין מגוריו. לפי כתב האישום הוא רדף אחרי מחלק העיתונים, יצא לרחוב וניסה לדקור נהג רכב. שוטרים שהגיעו למקום הצליחו לנטרל אותו. קצינת המשטרה: "מדובר באירוע שהיה יכול להסתיים בתוצאות חמורות יותר"

מחלק עיתונים הותקף בבניין מגורים באשדוד/משטרת ישראל

תושב אשדוד הואשם הבוקר (שלישי) בכך שהיכה מחלק עיתונים בבניין מגורים בעיר. לפי כתב האישום, הוא תקף את העובד בסכין ורדף אחרי מחלק העיתונים, בעוד זה ניסה לברוח ממנו. שוטרים שהגיעו למקום הצליחו לעצור את הנאשם רק אחרי שנוטרל. כתב אישום בגין עבירות חמורות הוגש לבית משפט השלום באשקלון.

האירוע קרה בשעת בוקר מוקדמת, לפני כשבועיים. מחלק עיתונים הגיע במסגרת עבודתו לבניין מגורים בעיר אשדוד. בזמן שעלה במעלית, המתין לו בקומת הקרקע הנאשם, חמוש בסכין, תקף אותו וניסה לדקור אותו כמה פעמים. העובד ניסה לברוח וקפץ דרך מעקה המדרגות, תוך שהגבר ממשיך לרדוף אחריו ולבסוף פגע ברכבו.

בתיעוד של השיחה למוקד המשטרה, ניתן לשמוע את אחיו של מחלק העיתונים מבקש עזרה דחופה, תוך שהוא מציין כי גם הוא נדקר ברגלו. האח הוסיף שהוא נמצא במקום וחובש את אחיו על מנת לעצור את הדימום.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
שוטרים שהגיעו למקום נטרלו את הגבר שהואשם בתקיפת מחלק העיתונים/שלומי גבאי

קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד, קרן טולדנו, אמרה שהאירוע היה יכול להסתיים בתוצאות חמורות הרבה יותר. "לאחר שהנאשם ניסה למשוך את הקורבן אל תוך ביתו, כל זאת בזמן שהוא מחזיק בסכין ופוצע אותו, הקורבן בתושייה רבה הצליח להימלט מהבניין לכיוון רכבו ולעזוב את המקום", תיארה.

לפי כתב האישום, לאחר המקרה המשיך הגבר התוקף להתהלך ברחוב כשבידיו סכין, עד שפגש בנהג רכב שגם אותו ניסה לתקוף וגרם נזק לשמשת רכבו.

"התגובה המהירה של השוטרים שקיבלו את הדיווחים והגיעו למקום, הצליחו לאתר את הנאשם כשהוא עם הסכין בידו ולאחר שימוש באמצעי נטרול עקב מסוכנותו, הצליחו להשתלט עליו", אמרה טולדנו. "לאחר גיבוש הראיות, הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות חמורות על ידי יחידת התביעות המשטרתית בלכיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully