וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מש"ס: "אם בג"ץ יפסול את דרעי - הם יורים לעצמם בראש"

עודכן לאחרונה: 17.1.2023 / 15:37

התבטאות זו של ח"כ אברהם בצלאל באה בעקבות הנחיה ישירה של יו"ר ש"ס, שמטרתה להגביר את הלחץ נגד אפשרות של פסילתו ע"י בג"ץ. אתמול הסביר האחרון בישיבת הסיעה כי על הציבור להבין "שהם פוגעים במצביעים, ולא בי"

בווידאו: ח״כ אברהם בצלאל מש״ס בראיון לקראת ההכרעה של בג״ץ סביב המינוי של יו״ר המפלגה אריה דרעי לתפקיד שר/ערוץ כנסת

ח"כ אברהם בצלאל מש"ס אמר היום (שלישי) לקראת ההכרעה של בג"ץ סביב המינוי של יו"ר המפלגה לתפקיד שר כי "אם בג"ץ יפסקו ויפסלו את אריה דרעי הם יורים לעצמם בראש - ברמה הזאת". הוא הוסיף: "אני לא חושב שזה מאיים בכלל, אין לי ספק שזה נמצא גם על השולחן".

ההתבטאות של בצלאל באה בעקבות הנחיה ישירה של דרעי לשרים ולחברי-הכנסת במפלגתו להגביר את ההתבטאויות נגד אפשרות של פסילתו. הוא הסביר אתמול בישיבת הסיעה בכנסת כי על הציבור להבין "שהם פוגעים במצביעים, ולא בי". הוא גם אמר: "הציבור בחר בי ולא שופטי העליון"

אריה דרעי שר הפנים הנכנס בטקס החילופים, 1 בינואר 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
הנחה את חברי הסיעה להגביר את ההתבטאויות נגד האפשרות של פסילתו. דרעי/פלאש 90, יונתן זינדל

לפני כשבועיים דן בג"ץ בהרכב מורחב של 11 שופטים בשאלת מינויו של דרעי לתפקיד שר הפנים ושר הבריאות. השופטים דנו גם בעתירה נגד התיקון לחוק יסוד: הממשלה, שמאפשר לחבר כנסת שהורשע בעונש מאסר על תנאי לכהן בתפקיד שר. הדיונים התקיימו ברקע המהפכה המשפטית שהציג יום קודם לכן שר המשפטים יריב לוין, שתחליש משמעותית את בית המשפט העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully