וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לאחר ששמו טוהר: הדסה לא מקבלת חזרה את הרופא שהופץ עליו כי "חילק ממתקים למחבל"

עודכן לאחרונה: 14.1.2023 / 21:46

כבר יותר מ-78 ימים שד"ר אחמד מחאג'נה מושעה מתפקידו, זאת לאחר שהופצו עליו שקרים כי נתן ממתקים למחבל פלסטיני. האמת מזמן יצאה לאור, אך בית החולים לא מבטל את ההשעיה. כעת סנגורו של הרופא מאיים: "נפנה לבית המשפט האזורי לעבודה"

ד"ר אחמד מחאג'נה, רופא בבית חולים הדסה עין כרם שהושעה מתפקידו בטענה שנתן אוכל לאסיר.. ., תמונות גולשים
ד"ר אחמד מחאג'נה/תמונות גולשים, .

בחודש נובמבר טענו בתקשורת כי הרופא ד"ר אחמד מחאג'נה נתן ממתקים למחבל פלסטיני. אולם, במהרה התגלה כי הדבר מעולם לא קרה, והסיפור נבדה. אך למרות שמאז חזר בו הארגון מטענותיו, ואף גופים רבים התנצלו בפני הרופא, בית החולים הדסה עדיין לא חזר בו מהשעייתו של ד"ר מחאג'נה.

ד"ר אחמד מחאג'נה, המושעה כבר יותר מ-78 ימים, התעמת מספר פעמים עם בית החולים הדסה במטרה לחזור לעבודתו. אומנם, לאחרונה הסכסוך בין הצדדים עלה מדרגה. אמש, פנה פרקליטו של הרופא, עו"ד עופר דורון, להנהלת הדסה ועתר להשיבו לעבודה לאלתר. זאת לאחר שמוקדם יותר השבוע התפוצץ הליך הגישור בין מחאג'נה לבין לבין הנהלת בית החולים.

כמו כן, גם המשא ומתן בגישורה של נשיאת בית המשפט המחוזי מרכז לשעבר, השופטת (בדימוס) הילה גרסטל, המתמחה בבוררויות וגישורים סבוכים, הסתיים בלא כלום.כמו כן, נערכו ניסיונות נוספים להשלים את הסכמות בין הצדדים, שכבר כמעט והושגו, אך גם אלה לא צלחו.לדבריו של הסנגור, במסגרת הבירור הוא הציג עדויות חתומות מטעם רופאי שני רופאים מצוות המחלקה ושלושה עובדי כוח עזר שהפריכו את הטענות.

הודעות של קולגות של ד"ר אחמד מחאג'נה, רופא בבית חולים הדסה עין כרם שהושעה מתפקידו בטענה שנתן אוכל לאסיר.. ., תמונות גולשים
"גרמו לנזקים כספיים ותדמיתיים", פרסומי ההשמצה על ד"ר אחמד מחאג'נה/תמונות גולשים, .

כעת, מאיים סנגורו של הרופא לפנות לבית המשפט האזורי לעבודה. "בהעדר כל הליך אלטרנטיבי שמטרתו לפתור את המחלוקות בין הצדדים בדרכי שלום, הנכם נדרשים בזה לפעול לאלתר על פי חוקת העבודה לרופאי הדסה, ולהשיב את ד"ר מחאגנה באופן מידיי לעבודה שוטפת". מסר עורך הדין דורון בפניותו האחרונה להדסה.

עוד טוען עו"ד דורון כי הנזקים הכספיים, התדמיתיים והאחרים הנגרמים למחאג'נה במהלך התקופה בה הושעה הם אדירים. לכן, הוא מבקש כעת מבית החולים לבטל כליל את הליך הבירור המשמעתי, ולהחזיר מיידית את הרופא לעבודה , כולל שיבוצו לתורנויות ולניתוחים. לבסוף מסר הנסגור להדסה כי הוא מסכים גם לחלופה של בורר מוסכם מציע את אחד משופטי בית המשפט העליון לשעבר, השופט (בדימוס) צבי זילברטל או השופט (בדימוס) חנן מלצר.

ד"ר אחמד מחאג'נה, רופא בבית החולים הדסה עין כרם, שהושעה מתפקידו בטענה שנתן ממתקים למחבל פלסטיני שאושפז בבית החולים.. תג מאיר, אתר רשמי
מבקש לחזור לעבודה, לתורנויות ולניתוחים. ד"ר אחמד מחאג'נה/אתר רשמי, תג מאיר

ההסתדרות הרפואית וועד רופאי הדסה מסרו כי הם תומכים במאבקו של הרופא. "ההסתדרות הרפואית בישראל וועד הרופאים ימשיכו לפעול לטובת השבתו של ד"ר מחאג'נה לעבודה בהקדם האפשרי", מסר הבוקר ועד הרופאים הצעירים, "רבות מהטענות שנטענו נגד ד"ר מחאג'נה בתקשורת ביום שאחרי האירוע כבר נתבררו כלא נכונות כך שאנחנו מתקשים להבין מה נותר מאותו אירוע שיוצר עילה להמשך ההליך. אנו תקווה שכל המעורבים ישכילו להותיר את השירות הרפואי רחוק ונקי מקונפליקטים פוליטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully