וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה ראדה לקראת ההכרעה במשפט זדורוב: "מה שבית המשפט יחליט - נצטרך לקבל"

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 11:24

אמה של הנערה שנרצחה ב-2006 אמרה ל-103 שהיא אינה משוכנעת עד כה כי זדורוב הוא הרוצח של בתה. היא ממתינה להכרעה, שתינתן ב-9 במרץ, אך היא עדיין מלאת ספקות. "בית המשפט לא יכול לתת הוראה להמשיך בחקירה. המלחמה האמיתית שלי - למצוא את הרוצחים"

בווידאו: אילנה ראדה בשלב הסיכומים במשפט זדורוב: יש יותר מרוצח אחד/צילום: אלי אשכנזי

אילנה ראדה, אמה של הנערה תאיר שנרצחה בדצמבר 2006, טענה הבוקר (חמישי) בראיון ל-103FM כי אינה משוכנעת עד שלב זה כי רומן זדורוב הוא הרוצח. "מה שבית המשפט יחליט נצטרך לקבל", הבהירה. "היה פה זדון כבר מלכתחילה". אתמול הודיע הרכב השופטים כי ב-9 במרץ תינתן הכרעת הדין במשפט החוזר של זדורוב, ששוחרר מהכלא ב-2021.

כשנשאלה על קביעת התאריך להכרעה במשפט החוזר, אמרה אילנה בריאיון בתכנית הבוקר של ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM "ידעתי והבנתי שלמעשה כל פסק דין שיינתן במשפט אף פעם לא יפתור לי את הבעיה, אם יצביעו על אפשרות כזו או אחרת באשר לפוטנציאל של רוצח או רוצחת, עדיין בית המשפט הזה לא יכול לתת הוראה להמשיך את החקירה. המלחמה האמיתית שלי באמת תהיה למצוא את הרוצחים".

תאיר ראדה. רפרודוקציה, צילום מסך
פרשת הרצח שלה ממשיכה להסעיר את המדינה. תאיר ראדה/צילום מסך, רפרודוקציה

בהמשך הוסיפה ראדה כי היא סומכת על בית המשפט ואם ייקבע שזו האמת - היא תצטרך לקבל אותה. "אם אני חושבת אחרת וארצה להילחם, אמשיך. אני לא מחפשת לשחרר את זדורוב, ואני לא לטובתו, תמיד אמרתי שמבחינתי חובת ההוכחה היא עליהם. להוכיח לי שזדורוב הוא זה שרצח את תאיר", אמרה.

זדורוב עם הגעתו לביתו בקצרין 26 באוגוסט 2021. שלומי גבאי
זדורוב ביום שחרורו מהכלא. אוגוסט 2021/שלומי גבאי

כשנשאלה אם היא משוכנעת שזדורוב הוא הרוצח, השיבה "עד לשלב זה, לא". בסיום דבריה, הבהירה: "אמרו שיהפכו כל אבן וכל דבר כדי לבדוק. הפכו את המשפט החוזר לחקירה חוזרת, הופתעתי פעם אחר פעם. היה פה זדון כבר מלכתחילה. זה סיפור ארוך, זה בא מתוך המקום שלנו פה בגולן. כולם חשבו שאני הזויה בהתחלה, אך כשאתה חי פה 40 שנה אתה מבין את ההתנהלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully