וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד: הטענה להעדפה עדתית מגוכחת, אמסלם סירב לכל מה שנתניהו הציע לו

עודכן לאחרונה: 7.1.2023 / 21:39

לשכת נתניהו הגיבה לטענות אמסלם שתקף על כך שלא מונה לשר, לטענתו בשל היותו מזרחי. "הטענה על העדפה עדתית בליכוד היא מגוחכת ולא קיימת. די לראות את רשימת בעלי התפקידים הבכירים כדי להפריך טענה מגוכחת זו. ראש הממשלה מעוניין לשלב את ח"כ אמסלם בממשלה"

בווידאו: אמסלם במתקפה חריפה על נתניהו/מערכת וואלה!

לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיבה הערב לטענותיו של ח"כ מהליכוד דוד אמסלם שתקף על כך שלא מונה לשר בשל היותו מזרחי. לטענתו, נבחר למקום רביעי בפריימריז הליכוד והגיע לו לקבל את תפקיד שר המשפטים או יו"ר הכנסת כפי שרצה.

מהלשכה נמסר הערב (שבת) כי "הטענה על העדפה עדתית בליכוד היא מגוחכת ולא קיימת. די לראות את רשימת בעלי התפקידים הבכירים בליכוד שכוללת את אמיר אוחנה - יו"ר הכנסת, אלי כהן שר החוץ, מירי רגב שרת התחבורה, דוד ביטן- יו"ר ועדת כלכלה והשרים מיקי זוהר, עידית סילמן, גילה גמליאל, עמיחי שקלי, גלית דיסטל ושלמה קרעי- כדי להפריך טענה מגוכחת זו".

עוד המשיכו וטענו שנתניהו מעריך ומוקיר את חבר הכנסת אמסלם ולכן הציע לו לבחור ראשון כל תפקיד ביצועי בממשלה שירצה. "מצער שהוא דחה הצעה זו פעם אחר פעם. ראש הממשלה נתניהו מעוניין לשלב את ח"כ אמסלם בממשלה ומקווה שתימצא הדרך לעשות זאת".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, 3 בינואר 2023. רויטרס
לשכת נתניהו: "מקווים שתימצא הדרך לשילוב אמסלם בממשלה"/רויטרס

דודי אמסלם צייץ הערב בחשבון הטוויטר שלו: "נבחרתי למקום 4 בפריימריס על ידי אותם בוחרים שבחרו בנתניהו! בזמן שנתניהו נרדף ונתפר הצעקות והמלחמות שעשיתי לא היו בעייתיים. את אף אחד לא עניין הסגנון כשזה שירת וסייע לנו משמעותית לעלות לשלטון! עכשיו כבר אין צורך בדודי- שחס וחלילה זה לא יפגע יתר על המידה באופוזיציה".

אתמול אמסלם תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם פעילי ליכוד במעלה אדומים. "את דוד אמסלם אף אחד לא ישפיל ואף פעם", אמר. "לא משפילים את דוד אמסלם ולא את כל האמסלים והביטנים. לא אצלנו במפלגה שלנו שאנחנו 70 אחוז ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully