וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם במתקפה חריפה על נתניהו: "אף אחד לא ישפיל אותי - זו כפיות טובה עצומה"

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 15:17

הדברים של אמסלם מגיעים בהמשך לזעמו על נתניהו - שלא נענה לדרישותיו בחלוקת התפקידים בליכוד. "את דוד אמסלם אף אחד לא ישפיל ואף פעם", אמר חבר הכנסת בפגישה עם פעילי המפלגה במעלה אדומים. "רוב מצביעי הליכוד הם אמסלמים וביטנים - אנחנו לא צריכים להתנצל"

בווידאו: אמסלם במתקפה חריפה על נתניהו/מערכת וואלה!

ח"כ דודי אמסלם (ליכוד) תקף בחריפות היום (שישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם פעילי ליכוד במעלה אדומים. "את דוד אמסלם אף אחד לא ישפיל ואף פעם", אמר. "לא משפילים את דוד אמסלם ולא את כל האמסלים והביטנים. לא אצלנו במפלגה שלנו שאנחנו 70 אחוז ממנה".

עוד המשיך אמסלם ואמר כי מדובר בכפיות טובה של נתניהו. "רוב מצביעי הליכוד הם אמסלמים וביטנים ואנחנו צריכים להתנצל שיצאנו מקום רביעי? זו כפיות טובה עצומה של ראש הממשלה שלא היתה כדוגמתה גם אמרתי לו את זה", תקף. "עם ישראל יותר חשוב מדודי אמסלם והליכוד ולכן נמשיך לעבוד בשביל עם ישראל".

דודי אמסלם, השבעת הממשלה, כנסת, 29 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
"אותי אף אחד לא ישפיל". אמסלם/ראובן קסטרו

אמסלם טען כי בראש ובראשונה נמצאת מדינת ישראל, אחרי זה הליכוד, אחרי זה נתניהו ואחרי זה אמסלם. "מי שהחליט לא להעניק לי את התפקיד זה ראש הממשלה. ביקשתי ממנו שיסביר לי למה אני לא יכול להיות יו"ר הכנסת. הוא מספר לי סיפורי עליבאבא שאבוא חשבון עם האופוזיציה. את דוד אמסלם לא משפילים. פעמיים התפטרתי מתפקידי שרים. אני מסתכל על הליכוד, אני שחקן קבוצתי.

"הייתה השפלה מכוונתת כלפיי", הוסיף. "אמרתי לראש הממשלה - 'אדוני אתה נבחרת במקום הראשון ואני מכבד את זה, אבל אותו קהל בחר אותי במקום הרביעי. ואני לא מבקש שום דבר שלא מגיע לי לפי הסדר. מגיע לי. נתת ללוין, לגלנט, לאלי כהן. מה עם דוד אמסלם? למה מה עשיתי? מה חטאי ומה פשעי?'. אותי לא משפילים. אותנו הספרדים לא ישפילו, אף אחד. את בני עדות המזרח אף אחד לא ישפיל, גם לא ראש ממשלה מטעם הליכוד. אעשה את העבודה בכנסת כי עם ישראל חשוב מהכל".

עוד בוואלה!

זבנג וגמרנו: נתניהו והשרים החדשים נחושים למחוק כל זכר לממשלה הקודמת

לכתבה המלאה

בניגוד לדבריו של אמסלם חלק ניכר משרי הליכוד החדשים הם ממוצא מזרחי - ובהם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, השרים מירי רגב, שלמה קרעי, מיקי זוהר ואלי כהן. טענותיו מגיעות לאחר שזעם על נתניהו שלא נענה לדרישותיו בחלוקת התפקידים בליכוד. אמסלם דרש להתמנות לשר המשפטים או יו"ר הכנסת, וסרב לקבל הצעות לתיקים אחרים. לכן, בינתיים החליט להישאר ח"כ בכנסת. אמסלם מסר לאחר הפגישה עם נתניהו: "אהיה בסוף ח"כ מן המניין - כפי שהתחייבתי מראש. ‏זה לצערי המחיר שמשלמים על נאמנות ועמידה בעקרונות".

בתגובה לדבריו של אמסלם, צייץ יאיר נתניהו ואמר כי "הרי ידוע שאמיר אוחנה הוא פולני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully