וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי החליט: בדיקת קורונה לנכנסים מסין - לישראלים מומלץ לא לטוס למדינה

עודכן לאחרונה: 30.12.2022 / 14:02

במהלך דיון עם הנהלת משרד הבריאות בו התעדכן דרעי בתמונת המצב והתחלואה בסין, החליט השר על פעולות זהירות מפני המחלה. בין הפעולות, פרט לבדיקות עבור זרים, הורה דרעי על הקמת נקודת דיגום וולונטרית בנתב"ג לאזרחים זרים וישראלים השבים מסין

בווידאו: לראשונ המאז מגיפת הקורונה נשיא סין יצא לביקור מחוץ למדינה/צילום: רויטרס

שר הבריאות אריה דרעי הורה היום (שישי) כי אזרחים זרים יוכלו לעלות על טיסה לישראל מסין רק בכפוף לבדיקת קורונה שלילית. בנוסף, הנחה השר את הדרג המקצועי לפעול להקמת נקודת דיגום וולונטרית בנתב"ג לאזרחים זרים וישראלים השבים מסין. זאת במהלך דיון עם הנהלת הנהלת משרד הבריאות, שבו התעדכן על תמונת המצב והתחלואה בסין בעקבות הדיווחים על התפרצות מגפת הקורונה במדינה.

בדיון השתתפו מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש, מנכ"ל משרד הבריאות המיועד משה בר סימן טוב, פרויקטור הקורונה פרופ' סלמן זרקא, ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי-פרייס ובכירים נוספים שעדכנו את השר. דרעי, קיבל את המלצות הדרג המקצועי והורה להמשיך ולעקוב אחר נתוני התחלואה.

משרד הבריאות ממליץ לאזרחים ישראלים להימנע מהגעה לסין שלא לצורך חיוני.

תיעוד מבית החולים בסין. אדי שפירא, אתר רשמי
אזרחים זרים יוכלו לעלות על טיסה לישראל מסין רק בכפוף לבדיקת קורונה שלילית. תיעוד מבית החולים בסין/אתר רשמי, אדי שפירא

בימים האחרונים החלו ברחבי העולם בנקיטת צעדים נגד התפשטות נגיף הקורונה בעקבות הגל החדש איתו מתמודדות כעת הרשויות בסין. ארצות הברית הודיעה כי החל מ-5 בינואר, סינים שרוצים להיכנס אליה חייבים להראות בדיקת קורונה שלילית שנערכה יומיים לפני הטיסה. איטליה, יפן, הודו, מלזיה וטייוואן הודיעו שלשום (רביעי) על חובת ביצוע בדיקות לכל אדם שיגיע מסין. בצרפת דווקא החליטו לא להטיל מגבלות בגבול. עם זאת, ממשרדי הבריאות והפנים הישראליים נמסר כי כרגע לא צפויה הגבלה על המגיעים מסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully