וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייג שטוען: המכולה באשקלון שלי - בגלל "חוקי הים"

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 17:48

ניסו הדייג סיפר שיצא לדוג, ואז התנגש באחת המכולות שנסחפו אל החוף. הוא ניסה לגרור אותה עם חבלים, עד שהביא סירה נוספת ובאמצעותה גרר את המכולה. בחוף אשקלון, היא נלקחה ממנו בידי השיטור הימי. לטענתו, מאחר ואין לה בעלים, הוא יפעל להחזרתה לידיו בצו מניעה

ניסו הדייג מוצא מכולה בים/ניסו הדייג

הדייג ניסו יצא השבוע לדוג ולדבריו היום (חמישי) מצא את אחת מהמכולות שנסחפו השבוע אל חופי אשקלון. לטענתו, מאחר ולא נמצאו בעלים למכולות, ועקב חוקי הים לפיהם חפץ שנמצא בים שייך למוצאו - הוא צריך להיות בעלי המכולה.

"יצאנו לים לדוג והיינו במרחק של 8 קילמוטרים מהחוף, אז נתקלנו במכולה בים, כמעט נכנסנו בה. ניסינו לגרור אותה וקשרנו אותה עם חבלים, אך ללא הצלחה. אז הבאתי עוד סירה וגררנו אותה אל החוף", סיפר הדייג ניסו. "השיטור הימי פנה אלינו כדי שנעזוב אותה אחרי שהגענו לחוף". הוא הסביר כי המשמעות של עזיבת המכולה משמעה שתגיע לחוף ושם יבזזו אותה או שלחלופין תשקע. עם זאת, סיפר ניסו כי לבסוף השיטור הימי לקח מהם את המכולה בטענה כי מפחדים שאחרים יבזזו אותה.

"יש פה עניין שאין למכולה בעלים", טוען ניסו, "אנחנו הולכים עכשיו לבית המשפט, כדי להוציא צו מניעה שיחזירו אותה". ניסו, הוסיף כי באם ימצאו בעלים או חברת ביטוח למכולה, "אנחנו נסתדר איתם ונחזיר להם", אך כי במצב הנוכחי, "לא יכול להיות שיבואו ויקחו אותה".

ניסו הדייג ודג טונה כחולה. יוסי פרטוק אשקלונט, אתר רשמי
"הולכים לבית המשפט, כדי להוציא צו מניעה שיחזירו אותה". ניסו הדייג/אתר רשמי, יוסי פרטוק אשקלונט

לפני כיומיים, רבבות של צעצועי ילדים ומוצצים שטפו את חופי אשקלון לאחר שכמה מכולות שנשאו אותם התנתקו מאונייה זרה שהמתינה בלב ים ונסחפו לשטח ישראל עקב מזג אוויר סוער. האטרקציה החינמית משכה את ההמונים לאחר שתיעודים עם הסחורה מפוזרת בכמויות הופצו ברשתות.

חלקן של המכולות נשאר נעול וממשיך לצוף בים. עם זאת, כשהגיעו שמועות על סוגי הטובין שיש בהן אזרחים חדורי מטרה יצאו אליהן בסירות. השמועות נעות בין מכשירי אייפון חדישים, נעלי נייק וקורקינטים חשמליים שכלואים בתוך מכולה שצפה בלב ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully