וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלי נייק ואייפונים? מכולות נוספות בדרך לחוף - והתושבים כבר מסתערים

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 19:55

המכולות שנסחפו אתמול לחופי אשקלון משכו את ההמונים לאחר שתיעוד עם סחורה חדשה מפוזרת בכמויות גדולות הופצו ברשתות. אלא שישנן מכולות נעולות שעדיין צפות בים, וכשהגיעו שמועות על סוגי הטובין שיש בהן, תושבים יצאו אליהן בסירות, אך המשטרה גררה אותן למקום לא ידוע

אנשים אוספים סחורה שנסחפה לחוף באשקלון/יניר יגנה

רבבות של צעצועי ילדים ומוצצים שטפו אמש (שלישי) את חופי אשקלון לאחר שכמה מכולות שנשאו אותם התנתקו מאונייה זרה שהמתינה בלב ים ונסחפו לשטח ישראל. האטרקציה החינמית משכה את ההמונים לאחר שתיעודים עם הסחורה מפוזרת בכמויות הופצו ברשתות.

אלא שישנן מכולות נעולות שעדיין צפות בים, וכשהגיעו שמועות על סוגי הטובין שיש בהן אזרחים חדורי מטרה יצאו אליהן בסירות. השמועות נעות בין מכשירי אייפון חדישים, נעלי נייק וקורקינטים חשמליים שכלואים בתוך מכולה שצפה בלב ים.

אחד התושבים היה רמי איבגי, שיצא בשעות הצהריים עם סירה לכיוון אחת המכולות אך לדבריו כוחות השיטור הימי הקדימו אותו וסגרו את הגישה למכולה. "יצאתי עם הסירה לים לכיוון המכולה בשביל האטרקציה והחוויה אבל כשהגענו למכולה השיטור הימי הרחיק אותנו", אמר רמי שתיעד את ההתרחשות. בהמשך, כוחות השיטור הימי גררו את המכולות למקום על פי דרישת הרשויות.

מכולה נוספת שנפלה מספינה בדרכה לחופי אשקלון, 28 בדצמבר 2022. מתניה הדר, תמונות גולשים
מכולה בלב ים, היום/תמונות גולשים, מתניה הדר
אנשים אוספים כלים חד פעמיים וצעצועים שנפלו בגלל הסערה מספינה שהיתה בדרכה לנמל אשדוד, חוף חופית, אשקלון, 27 בדצמבר 2022. ליאור כליף, תמונות גולשים
ציוד שנסחף אתמול לחוף/תמונות גולשים, ליאור כליף

צוות מטעם בית הספר שדה שקמים של החברה להגנת הטבע החל לפנות משעות הבוקר את המוצרים שמילאו את החוף. מירית מלל-קשלס, מנהלת בית הספר, ציינה כי הצוות ימשיך לסייע גם מחר.

בתיעודים שהופצו אמש מהאזור אליו נסחפה המכולה נראו תושבים אוספים את המוצרים שנסחפו. אחד מהם סיפר לוואלה: "אני כאן 40 דקות, שמענו שיש מכולה שנפלה לחוף, ראינו פרסומים ואמרנו למה לא? נביא חומרי ניקוי. אנחנו מגדלים פטריות והכל צריך להיות סטרילי ונקי וזה בא לנו בדיוק. חילקתי את הדברים שאספתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully