וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זורקים בקבוקי תבערה, תפסו מחסה": תיעוד הפיגוע בכפר קאסם

עודכן לאחרונה: 24.12.2022 / 18:50

המשטרה פרסמה תיעוד חדש מהפיגוע בכפר קאסם, בו נפצעו קל שני שוטרים. בתיעוד המחבל נראה מדווח על אירוע האלימות - וכשהשוטרים מגיעים לזירה, הוא פותח לעברם באש ודורס אותם. השוטרים השיבו אש, הזעיקו כוחות נוספים וחיסלו את המחבל. המפכ"ל: "נמנע פיגוע גדול"

בווידאו: תיעוד חדש מהפיגוע בכפר קאסם/צילום: דוברות משטרה

המחבל מבקש מהשוטרים עזרה - ואז פותח לעברם באש ודורס אותם; השוטרים משיבים אש ומזעיקים כוחות נוספים: המשטרה פרסמה היום (שבת) תיעוד חדש מהפיגוע בכפר קאסם אמש, בו נשמעים השוטרים מזהירים אחד את השני: "זורקים לעברנו בקבוקי תבערה, תפסו מחסה".

שני שוטרים נפצעו קל בפיגוע, והמחבל חוסל. הפיגוע התרחש אחרי שהמחבל, נעים בדיר, הזעיק את כוחות המשטרה למקום בטענה לאירוע אלימות - ובהגיעם הוא רץ לעברם עם נשק שלוף. לאחר מכן, הוא נכנס לרכבו ודרס אותם. הלוחם שחיסל את המחבל, פקד שי טולדנו, הוא בנו של הלוחם ניסים טולדנו - שלפני 30 שנה, בדצמבר 1992, נחטף ונרצח על ידי חולייה של ארגון חמאס.

זירת אירוע הדריסה בכפר קאסם, 23 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת הפיגוע, אמש/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קצין מג"ב שפיקד על הכוחות שהוזעקו למקום, מפקח נ', סיפר כי הם הגיעו לאחר שהתקבל דיווח על זריקת בקבוקי תבערה לעבר ניידת. "היינו בפעילות שגרתית בג'לג'וליה, תוך דקות ספורות הגענו לאירוע וישר אמרתי ללוחמים לעלות על ציוד מיגון מלא", שחזר. "בהתחלה זרקו עלינו אבנים ובקבוקי תעברה והגבנו בירי אמצעים לפיזור הפגנות. לפתע אני והלוחמים שאיתי מזהים מחבל שנכנס לתוך רכב וטס לעברנו בנסיעה לאחור, פתחנו באש לעברו ונטרלנו אותו". לדברי מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי נראה כי המחבל תכנן פיגוע גדול - שנמנע בזכות תושיית כוחות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully