וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל על המחבל שדרס את השוטרים בכפר קאסם: "תכנן פיגוע גדול", משפחתו: "ילד טוב"

עודכן לאחרונה: 23.12.2022 / 11:06

נעים בדיר הוא המפגע שירה לעבר הכוחות בכפר קאסם. הוא "הזעיק" אותם בטענה כי יש אירוע אלימות במקום וכשהגיעו הוא רץ לעברם עם נשק שלוף וניסה לדרוס אותם. המפכ"ל אמר כי בזכות תושיית השוטרים נמנע פיגוע גדול. דודו של בדיר: "ירו בו ואמרו שהוא מחבל בלי לבדוק"

פיגוע הדריסה בכפר קאסם, 23 בדצמבר 2022/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

נעים בדיר הוא המחבל שירה הלילה (שישי) לעבר שני שוטרים בכפר קאסם וניסה לדרוס אותם. הוא חוסל על ידי כוחות הביטחון בזירה - וברכבו נתפס סכין. בדיר התקשר למוקד המשטרה בטענה כי במקום אירוע אלימות וכשהכוחות הגיעו הוא רץ לעברם עם נשק שלוף, נכנס לרכבו ודרס אותם. בתום סריקות נתפס במבנה ממנו יצא נשק מסוג קרלו, תחמושת ובקבוקי תבערה. לדברי מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי נראה כי הוא תכנן פיגוע גדול - שנמנע בזכות תושיית כוחות הביטחון.

דודו של בדיר אמר כי הוא היה ילד טוב. "אני לא מכיר משהו חריג שהוא לא בסדר, זה ילד נשמה", אמר. "המשטרה הרגו אותו ומה אני אגיד? יכלו לעצור אותו אבל הרגו אותו, ירו בו ואמרו מחבל. ככה זה בחברה הערבית - ישר חושבים מחבל. אני חושב שזה התפתח מכלום, הם אומרים שירה אבל אני רוצה להגיד שהיה ילד נשמה. אחרי שהמשטרה הורידה אותו מהרכב שלו הרגו אותו. יכלו לנטרל אותו בלי להרוג בלי ירי. לעצור ולברר מה קרה ומה היה המניע".

נעים בדיר, המחבל שביצע את הפיגוע בכפר קאסם. 23 בדצמבר 2022. מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א', צילום מסך
"הזעיק את המשטרה - ורץ לעברם עם נשק שלוף". בדיר/צילום מסך, מתוך רשתות חברתיות, לפי סעיף 27 א'

שני שוטרים נפצעו קל בפיגוע ופונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. קצין מג"ב שפיקד על הכוחות שהוזעקו למקום, מפקח נ', סיפר כי הם הגיעו לאחר שהתקבל דיווח על זריקת בקבוקי תבערה לעבר ניידת. "היינו בפעילות שגרתית בג'לג'וליה, תוך דקות ספורות הגענו לאירוע וישר אמרתי ללוחמים לעלות על ציוד מיגון מלא", שחזר. "בהתחלה שזרקו עלינו אבנים ובקבוקי תעברה הגבנו בירי אמצעים לפיזור הפגנות. לפתע אני והלוחמים שאיתי מזהים מחבל שנכנס לתוך רכב וטס לעברנו בנסיעה לאחור, פתחנו באש לעברו ונטרלנו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully