וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בכפר קאסם: מחבל דרס שני שוטרים - וחוסל

עודכן לאחרונה: 23.12.2022 / 11:55

המפגע "הזעיק" את כוחות המשטרה למקום בטענה כי יש אירוע אלימות - ובהגיעם הוא רץ לעברם עם נשק שלוף. לאחר מכן, הוא נכנס לרכבו ודרס אותם. מצבם של השוטרים קל. המפכ"ל: "הוא תכנן פיגוע גדול שנמנע". קצין מג"ב שפיקד על הכוחות: "הרכב טס לעברנו בנסיעה לאחור"

פיגוע הדריסה בכפר קאסם, 23 בדצמבר 2022/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

שני שוטרים נפצעו קל הלילה (שישי) לאחר שמחבל האיץ לעברם בכפר קאסם. הנהג הדורס, נעים בדיר, חוסל. כוחות מיוחדים של המשטרה הגיעו למקום וסרקו אחר חשודים נוספים. צוותי רפואה פינו את השוטרים לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

המפגע "הזעיק" את כוחות המשטרה למקום בטענה כי יש אירוע אלימות - ובהגיעם הוא רץ לעברם עם נשק שלוף. לאחר מכן, הוא נכנס לרכבו ודרס אותם. קצין מג"ב שפיקד על הכוחות שהוזעקו למקום, מפקח נ', סיפר כי הם הגיעו לאחר שהתקבל דיווח על זריקת בקבוקי תבערה לעבר ניידת. "היינו בפעילות שגרתית בג'לג'וליה, תוך דקות ספורות הגענו לאירוע וישר אמרתי ללוחמים לעלות על ציוד מיגון מלא", שחזר. "בהתחלה זרקו עלינו אבנים ובקבוקי תעברה והגבנו בירי אמצעים לפיזור הפגנות. לפתע אני והלוחמים שאיתי מזהים מחבל שנכנס לתוך רכב וטס לעברנו בנסיעה לאחור, פתחנו באש לעברו ונטרלנו אותו".

זירת אירוע הדריסה בכפר קאסם, 23 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת אירוע הדריסה בכפר קאסם/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתום סריקות בזירה ובסיוע מסוק משטרתי נתפס במבנה שממנו יצא המחבל נשק מסוג קרלו, תחמושת ובקבוקי תבערה. ברכב עצמו נמצא סכין. חבלני המשטרה וכוחות הזיהוי אספו ממצאים בזירה. המפכ"ל קובי שבתאי שיבח את התנהלות השוטרים ואמר כי הם מנעו פיגוע גדול יותר. "ראינו הלילה שוב את גבורת השוטרים שלנו ויחד עם זאת איגוד כוחות מהיר ומקצועי שהביא לסגירת מעגל מהירה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בליל אמש התבצעו חילופי יריות סביב מתחם קבר יוסף בשכם ובמחנה הפליטים בלאטה שבשומרון, קבוצת גוב האריות לקחה על כך אחריות. הסהר האדום דיווח על מחבל שנורה על ידי כוחות צה"ל ונהרג, בנוסף לשלושה מחבלים נוספים שנפצעו באורח קשה עד אנוש.

לפי מקורות פלסטינים, המחבל שנפגע בחילופי האש הוא אחמד דראע'מה, בן 23 המתגורר בטובאס. בעקבות זאת, הוכרז על יום אבל ושביתה בעירו. גורמי צבא העריכו כי צפויות מהומות אלימות באזור שכם וצה"ל נערך לכך.

לפני שבועיים, שלושה מחבלים נהרגו במהלך פעילות צה"ל בג'נין. זאת, לאחר שהשלושה פתחו לעבר הכוחות באש, ואלו השיבו בירי. חמישה בני אדם נוספים נפצעו. מדיווח ראשוני עלה כי במהלך פעילות למעצר מבוקשים בג'נין, שלושה פלסטינים חמושים פתחו לעבר כוחות דובדבן ומג"ב שהיו במקום - והחלו להשליך לעברם מטעני חבלה. הכוחות פעלו בשלושה מוקדים שונים במקום. לדברי צה"ל, כמות הפלסטינים שסייעו לתקיפת הכוחות הייתה חריגה בהיקפה - והם נאלצו להגיב באש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully