וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: חרב פיראס הוא השוטר החשוד שתקף מינית צעירה שהגיעה להתלונן

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 18:24

שוטר הסיור חשוד כי שכנע צעירה שלא להגיש תלונה נגד בן זוגה הקודם, והציע לה להקפיץ אותה הביתה כדי לעזור לה. שם, ביצע בה לכאורה מעשים מגונים. זהותו פורסמה בין היתר בשל החשש כי פגע בנשים נוספות

בווידאו: צעירה שהותקפה מינית בשיעורי נהיגה מספרת על המקרים ועל ההשפעה על חייה/צילום: שלומי גבאי

חרב פיראס הוא השוטר החשוד שתקף מינית צעירה שהגיעה לתחנת המשטרה להגיש תלונה - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. זאת, לאחר שעברו היומיים שבהם חל עיכוב ביצוע על החלטת בית משפט השלום בתל אביב.

פיראס, שוטר סיור, חשוד שניצל את תפקידו כדי לפגוע בצעירה. בדיון שנערך לפני יומיים טען עורך דינו כי מדובר בצעיר בלי עבר פלילי וכי שני אחיו חוקרים במשטרה, ואף האשים את הצעירה כי היא מתלוננת סדרתית. אולם, השופטת דחתה את הבקשה וקבעה כי יש להתיר לפרסום את זהותו גם נוכח החשש כי ייתכן שפגע בנשים נוספות.

חרב פיראס, שוטר החשוד שתקף מינית מתלוננת, 20 בדצמבר 2022. קרין שגיא
השופטת קבעה להתיר לפרסום את זהותו נוכח החשש שפגע בנשים נוספות. חרב פיראס/קרין שגיא

לדברי החשוד, הצעירה רצתה להגיע לתחנת המשטרה להתלונן על בן זוגה הקודם, והחשוד שכנע אותה לוותר על הגשת התלונה בטענה שיעזור לה. לאחר מכן הציע להקפיץ אותה לביתה, כדי לסרוק את הדירה ולבדוק שהגורם המאיים לא שם. אז, ביצע בה לכאורה מעשים מגונים. מיד לאחר מכן הצעירה הדפה אותו והבהירה לו כי אינה מעוניינת, והוא עזב את הדירה. בדיון שנערך ביום ראשון קבעה השופטת כי קיים חשד סביר שאכן ביצע את העבירה. כמו כן, עורך הדין ציין באולם הדיונים שהיא התלוננה הרבה פעמים - אך השופטת אמרה שזה לא רלוונטי.

לאחר מכן, פנתה הצעירה למוקד המשטרה, ופיראס, שקיבל את הקריאה, ניסה לשכנע אותה לא למסור את עדותה. בשל כך, הוא חשוד גם בשיבוש הליכים. לדברי מח"ש, השוטר הודה כי ידע שמדובר בצעירה חלשה שסובלת מקשיים וכי הדבר לא מנע ממנו לפגוע בה.

עורך דין שאדי קייס, שמייצג את החשוד, מסר כי "מדובר באירוע מחריד ועצוב שצריך להדיר שינה מעיני כל שוטר במדינת ישראל כי בקלות רבה כל אחד עלול למצוא את עצמו במקום החשוד. לצערי, אנו חיים במציאות לפיה, לא צריך לעשות הרבה כדי לסבך שוטר ודי בהמצאת תלונה בגין עבירות מין והגשתה במח"ש - ולא משנה אם יהיה מדובר במתלוננת סדרתית אם לאו - אז יהיה מי שידאג 'לרצוח' את שמו הטוב של השוטר בפומבי עוד בשלב החקירה. השוטר מכחיש מכל וכל את החשוד נגדו והאמת עוד תצא לאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully