וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשארבעת ילדיו לצדו: בן 44 נפצע בפיצוץ רכב, חשד לניסיון חיסול

עודכן לאחרונה: 9.12.2022 / 8:43

הגבר, שמזוהה עם ארגון הפשיעה של שמוליק הרוש בצפון אך מנהל אורח חיים נורמטיבי, נפצע קל כשרכבו התפוצץ בעיר. בשבוע שעבר גורמים בעולם התחתון הביעו חשש מהתלקחות מחודשת של מלחמת הפשע בצפון בשל חיסולו של רפי בן שלום, אחיינו של ראש ארגון הפשיעה בצפון מיכאל מור

בווידאו: ניסיון חיסול בלמבורגיני: שני גברים נפצעו קשה ובינוני מירי בכביש 6/דוברות משטרה

תושב נהריה בן 44 נפצע היום (חמישי) בפיצוץ רכב - המשטרה בודקת חשד לניסיון חיסול. הגבר נפצע קל כשרכבו התפוצץ ברחוב דוד אלעזר בעיר, סמוך לביתו שליד הטיילת. הפצוע מזוהה עם ארגון הפשיעה של שמוליק הרוש בצפון ומוכר כאיש כספים, אבל מנהל אורח חיים נורמטיבי, עובד כקבלן וידוע בקשריו ברשויות המקומיות, לשעבר לוחם במסייעת 51 של גולני. הוא היה עם ארבעה מילדיו בג'יפ הלקסוס, וכולם יצאו ללא פגע. הפצוע הועבר לבית החולים, שם הושמה עליו אבטחה.

זוהי לא הפעם הראשונה שניסו לפגוע בבן ה-44 - ב-2017 ירו לעבר ביתו. חובש רפואת חירום במד"א שהגיע לזירה בנהריה, יעקב הניג, סיפר כי הרכב נעצר באמצע הכביש בשל הפיצוץ, כמה מטרים אחרי שיצא מהחניה. "נהג הרכב היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה בגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל. שאר נוסעי הרכב לא נזקקו לטיפול".

האירוע מעורר תמיהה בעולם התחתון, גם בשל הנזק הקל שגרם המטען המסתמן כזעיר וגם בשל הפעלתו בעת שילדים היו ברכב - חציית קו אדום גם בקודים העברייניים. מפקד מרחב אשר, תת-ניצב שאול צמח, בדרכו לזירה ויכנס הערכת מצב במקום. בשל הדמות המעורבת, החקירה צפוייה לעבור כבר הבוקר ליחידה המרכזית של מחוז חוף.

זירת ניסיון חיסול בנהריה, 8 בדצמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת ניסיון החיסול, היום/דוברות משטרת ישראל

גורמים בעולם התחתון רותחים על מי שעירב ילדים בסכסוך העברייני המתמשך ובניסיונות לפגוע באנשיו של שמוליק הרוש. "מי שעשה את זה ישלם מחיר יקר", הם מאיימים ומזכירים ניסיון פגיעה בזיו אלוש כשהיה באילת עם ילדיו, והטמנת מטען בנהריה לאחותו של הרוש, קצינת קבע, ובעלה עובד הדואר. במשטרה חוששים שהאש שניצתה בטירת כרמל בשבוע שעברה לובתה הבוקר עוד.

בשבוע שעבר אחיינו של מיכאל מור, רפי בן שלום, נורה למוות בטירת כרמל. בן שלום הורשע בעבר בשני ניסיונות רצח של דמויות המזוהות עם שמוליק הרוש, יריבו המר של מיכאל מור ותושב נהריה. אחרי החיסול, גורמים בעולם התחתון הביעו חשש שמלחמת הפשע בצפון תתלקח מחדש ותזלוג לציבור.

אמש שני תושבי רמלה נעצרו בחשד למעורבות בניסיון חיסול בכביש 6. שני גברים בני 31 ו-46, המוכרים למשטרה, נפצעו קשה ובינוני בירי לעבר הלמבורגיני. לפי החשד, שלושה רכבים עם חשודים רבים הגיעו סמוך ללמבורגיני וחסמו אותה. לאחר מכן, החלו להכות באלות אתי חפירה וחפצים חדים את רכב היוקרה ויושביו. אמבולנס שהוזעק לזירה איתר את הפצועים לאחר שהחשודים נמלטו. ברגעים אלו הגיח אופנוע עם שני נוסעים ופתח באש לעבר פלג גופו התחתון של אחד הפצועים, שלפי החשד היווה את היעד המרכזי לתקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully