וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג מנהריה נעצרו בחשד לניסיון חיסול

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 17:43

רגע אחרי שיצא מבית המשפט ששחרר אותו בפרשה אחרת - נעצר אחד מבני הזוג בחשד לניסיון חיסול בנהריה שהתרחש ביוני 2021. במקביל נעצרה גם אשתו, חיפוש נעשה בדירתם והם נלקחו לחקירה

פריצת הרכב בשלומי עם התיק ובו 400 אלף בתכשיטים ועוד עשרות אלפים במזומן/תיק החקירה

בני זוג מנהריה נעצרו היום (רביעי) בחשד לניסיון חיסול שהתרחש ביוני 2021. על פי החשד, השניים הצמידו מטען לרכבו של יעד החיסול, בעקבות סכסוך בין עבריינים. הגבר, שמזוהה עם ארגונו של שמוליק הרוש, מיריביו המרים של מיכאל מור, נעצר רגע אחרי שיצא מבית המשפט, ששחרר אותו בתנאים מגבילים כחלק מחקירה של מקרה אחר. במקביל, אשתו נעצרה בביתם המשותף וגם נלקחה לחקירה.

הגבר שנעצר בחשד למעורבות בניסיון החיסול נעצר לפני 10 ימים, לצד עוד שני חשודים, בחשד שפרצו לרכב בשלומי וגנבו מתוכו תיק שהכיל תכשיטים יקרי ערך בשווי של כ-400 אלף שקלים, וכן עשרות אלפי שקלים במזומן. מהחקירה עלה כי רעול פנים הגיע במכונית, פרץ את הרכב שחנה, ומתוכו גנב תיק שהכיל שעונים יקרי ערך.

פריצת רכב בשלומי עם תיק ובו 400 אלף בתכשיטים ועוד עשרות אלפים במזומן. דוברות משטרת ישראל
הרכב שנפרץ בשלומי/דוברות משטרת ישראל

הגבר, במקור תושב שלומי, נעצר בעבר יחד עם שמוליק הרוש וגבר נוסף בחשד למעורבות בניסיון החיסול בנהריה של שני אחים למחצה, שאחד מהם הוא אחיינו של מיכאל מור - אך השלושה שוחררו כעבור כמה ימים והחשדות לא התפתחו לכדי כתבי אישום. ניסיון החיסול נותר לא מפוענח עד היום. "הוא לא קשור למה שמייחסת לו היאחב"ל ולא קשור לאירוע שייחסו לו בשלומי", אמר עורך דינו ציון שמעון לוואלה. "עובדה היא שהיום בהסכמת המשטרה הוא שוחרר. המשטרה רודפת אותו ואנחנו בטוחים שתוך זמן קצר האמת תתברר וחבל שהמשטרה מערבת בני משפחה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully