וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי בלמבורגיני: תושב רמלה נעצר בחשד למעורבות בניסיון החיסול

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 13:48

במקרה הירי שהתרחש בכביש 6 ליד מחלף בן שמן נפגעו שני תושבי מזרח ירושלים כשנסעו ברכב היוקרה וחשודים חסמו את דרכם ותקפו אותם. בהמשך החשודים עזבו את המקום, ואז חזרו ופתחו באש לעבר הנוסעים שבזמן שקיבלו טיפול רפואי

בווידאו: ניסיון חיסול בלמבורגיני: שני גברים נפצעו קשה ובינוני מירי בכביש 6/דוברות משטרה

המשטרה עצרה הלילה (רביעי) תושב רמלה בן 20 בחשד למעורבות בניסיון החיסול בלמבורגיני אתמול בכביש 6. החשוד מוכר למשטרה מעבירות של אחזקת נשק, והוא הראשון שנעצר מבין כמה מעורבים. מעצרו האורך עד יום חמישי הבא. שני הנפגעים, בני 31 ו-46, נפצעו באורח קשה ובינוני וגם הם מוכרים למשטרה.

"הלקוח שלי מסכן, שעיר לעזאזל של משטרת ישראל שהיו חייבים לבצע מעצר לאור העובדה שהלמבורגיני מצטלמת טוב בכביש 6", אמר עורך דינו רועי אטיאס. "תמוה בעיניי שבאירוע שבו מספר רב של חשודים מגיעים בכמה כלי רכב אף אחד לא נעצר למרות שמספרי הזיהוי חשופים ויש מספר רב של מצלמות. בלית ברירה אוספים מביתו בחור שהוא כמעט קטין ומחשידים אותו בעבירות שאין לו קשר להם. אין לי צל של ספק שישוחרר בתום מעצר הימים".

לפי החשד, האירוע התנהל כך: שלושה רכבים עם מספר רב של חשודים הגיעו סמוך ללמבורגיני וחסמו אותה. לאחר מכן פרקו מהרכב, והחלו להכות באלות אתי חפירה וחפצים חדים את רכב היוקרב ויושביו. אמבולנס שהוזעק לזירה איתר את הפצועים לאחר שהחשודים נמלטו. ברגעים אלו הגיח אופנוע עם שני נוסעים ופתח באש לעבר פלג גופו התחתון של אחד הפצועים, שלפי החשד היווה את היעד המרכזי לתקיפה.

ניסיון חיסול בלמבורגיני. למבורגיני. דוברות משטרת ישראל
שוטרים בזירת הירי בכביש 6, אתמול/דוברות משטרת ישראל

על פי החשד, הרקע לאירוע הוא סכסוך פלילי. מהחקירה עולה כי פרטי ניסיון החיסול היו מתוכננים, כך שמכונית הלמבורגיני השחורה תיחסם במנהרה סמוך לצומת בן שמן, ושם יתקפו את הנוסעים בה.

פרמדיק מד"א אלעד פולק והחובש שלמה לוי סיפרו: "בתוך המנהרה ראינו רכב עומד בצד ובסמוך שכב גבר עם פציעות חודרות וגבר נוסף גם הוא עם פציעות חודרות. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני בינוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully