וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה פיגועים בשבוע אחד: דריכות ביטחונית ברחבי יהודה ושומרון

עודכן לאחרונה: 3.12.2022 / 17:55

דריסת החיילת בבנימין, ירי לעבר אוטובוס בשעת לילה ופיגוע הדקירה נגד לוחם מג"ב. לקראת שבוע מתח, בצה"ל ובמשטרה שומרים על כוננות גבוהה

בצה"ל, במג"ב ובמשטרה נערכים לשבוע נוסף של מתיחות ביטחונית, זאת בצל גל הפיגועים בשטחי יו"ש ובירושלים מהשבועות האחרונים, עם קצב של כשלושה פיגועים בשבוע החולף.

רק אתמול נפצע לוחם מג"ב באורח קל מדקירה בכפר חווארה שמדרום לשכם. מתחקיר ראשוני של הפיגוע עלה כי המחבל, שהיה חמוש בסכין, ניסה תחילה לפרוץ למכונית ישראלית שבה נסע קצין צה"ל ונורה על ידו. המחבל התרושש, וקצין מג"ב שהיה סמוך התעמת עם המחבל ובהמשך ירה בו באקדח וחיסל אותו בזמן שנשקו על הרצפה. המחבל מת מפצעיו.

לילה לפני האירוע בחווארה נורו יריות לעבר אוטובוס ישראלי שנסע בסמוך לצומת המשטרה הבריטית שבאזור עפרה ביהודה ושומרון. קליעים פגעו באוטובוס, אך לא היו נפגעים באירוע.

פיגוע דריסה בבנימין: הולכת רגל נפצעה קשה, הנהג נורה בתום מרדף
29.11.22. דוברות בנימין, אתר רשמי
זירת פיגוע הדריסה בבנימין/אתר רשמי, דוברות בנימין

ביום שלישי חיילת נדרסה סמוך להתנחלות כוכב יעקב שמצפון לירושלים ונפצעה באורך בינוני. הנהג הפלסטיני נורה למוות בידי שוטרים בתום מרדף, ובצה"ל ייחסו לו מניע לאומני. הדורס הבחין בחיילת בתחנת דלק, הסתובב לעברה, האיץ ודרס אותה במכוון. המחבל עבד עד לאחרונה ברישיון בסניף רמי לוי באזור התעשייה באריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully