וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיון פיגוע ירי אל עבר אוטובוס ביהודה ושומרון, אין נפגעים

עודכן לאחרונה: 2.12.2022 / 1:51

הירי בוצע אל עבר אוטובוס שנסע ליד לצומת המשטרה הבריטית, הסמוך לרמאללה. האירוע מגיע לאחר שאתמול, במהלך פעילות כוחות צה"ל ליד ג'נין, נהרגו שני בכירים בג'יהאד האסלאמי ונעצר מחבל שתכנן פיגוע המוני. בתגובה לכך מסר דובר הארגון כי "הכובש ישלם את המחיר על פשעו"

בווידאו: חשד לפיגוע בבנימין: הולכת רגל נפצעה באורח בינוני, הנהג הדורס נמלט/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צה"ל דיווח הלילה (שישי) על נסיון פיגוע אל עבר אוטובוס ישראלי, שנסע ליד לצומת המשטרה הבריטית, הסמוך לרמאללה. באירוע אין נפגעים, אך זוהו פגיעות באוטובוס. לוחמי צה"ל הגיעו לזירה וסורקים כעת את האזור אחר חשודים במעשה.

אתמול, חיסלו כוחות צה"ל שני בכירים בג'יהאד האסלאמי במהלך פעילות בכפר ואדי ברוקין שליד ג'נין. הראשון הוא מפקד חטיבת ג'נין של הג'יהאד האסלאמי, מוחמד איימן סעדי, בן 26, והשני הוא ג'מיל זביידי, בן 27, קרוב משפחתו של זכריא זביידי ובכיר בגדודי חללי אל אקצה

כמו כן, במהלך הפעילות נעצר גם המחבל ואסם עבד אלכרם חסן פאיז, שהיה מעורב בהכנת רכב תופת לשימוש בפיגוע המוני. מצה"ל נמסר כי במהלך הפעילות נעצרו עוד 3 חשודים, ונפצעו 15 פלסטינים באורח לא ידוע.

מעצרים של צה"ל באיזור רמאללה. דובר צה"ל
לוחמי צה"ל סורקים את האזור אחר החשודים/דובר צה"ל

בעקבות הפעולה הוחלט בג'נין לקיים היום שביתה כללית, ובג'יהאד האסלאמי איימו לנקום. "הטבח שביצעה ישראל נגד עמנו ולוחמי ההתנגדות שלנו במחנה ג'נין עם שחר לא ייעלם מעינינו, והכובש ישלם את המחיר על פשעו", מסר דובר הארגון.

מוקדם יותר השבוע, חיילת כבת 20 נפגעה באורח קשה בפיגוע דריסה סמוך לשער בנימין בכביש 60. המחבל, ראמי פאיז אבו עלי בן 45, נמלט מהמקום, ונורה למוות בתום מרדף ליד גבעת אסף. צוות רפואה הגיע לזירה העניק לצעירה טיפול, ופינה אותה לבית החולים שערי צדק שבירושלים. הכביש נחסם לתנועה לשני הכיוונים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חשד לפיגוע בבנימין: הולכת רגל נפצעה באורח בינוני, הנהג הדורס נמלט. איחוד הצלה, אתר רשמי
מוקדם יותר השבוע, פיגוע דריסה בישוב סמוך/אתר רשמי, איחוד הצלה

המחבלאבו עלי היה אב לחמישה מביתוניא בעל היתר עבודה בישראל, ועד לפני כחצי שנה עבד בסניף רמי לוי סמוך למקום הפיגוע. המפגע ראה את החיילת הולכת על המדרכה, סובב את רכבו, האיץ לעברה ודרס אותה. בתיעוד מלכידת הנהג ניתן לראות את הרכב אחרי שנתקע במעקה בטיחות וכששוטר מנסה לנפץ את חלון המכונית כדי להגיע אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully