וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוריאה הדרומית: האם החשודה ברצח ילדים שנמצאו במזוודה הוסגרה לניו זילנד

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 10:20

גופות שני ילדים נמצאו במזוודות שנרכשו במכירה פומבית. לפי החשד, אמם של הילדים ביצעה את הרצח ומיד לאחר מכן ברחה לקוריאה הדרומית. בתום חודשיים של חקירה, הוחלט להסגירה לניו זילנד

המשטרה בבית של המשפחה מאוקלנד שמצאה שרידי אדם במזוודות, ניו זילנד. רויטרס
המשטרה בבית של המשפחה מאוקלנד שמצאה שרידי אדם במזוודות, ניו זילנד/רויטרס

בתום חודשיים של חקירה, בקוריאה הדרומית הוחלט להסגיר לניו זילנד את האישה החשודה ברצח שני ילדיה, שגופותיהם התגלו במזוודות באוקלנד השנה - כך הודיע היום (שלישי) משרד המשפטים של קוריאה הדרומית.

האישה בת ה-42, אזרחית ניו זילנד וילידת קוריאה, הועברה לרשויות ניו זילנד אתמול בערב בנמל התעופה הבינלאומי אינצ'און.

בת ה-42 חשודה כי ברחה לדרום קוריאה בשנת 2018 לאחר שלכאורה הרגה את ילדיה, אז בני 7 ו-10, באוקלנד. "סיפקנו לניו זילנד ראיות מרכזיות, לבקשתם", נכתב בהצהרה של המשרד.

על פי המשטרה, מאז שהגיעה האישה לפני כמה שנים לקוריאה הדרומית - היא לא עזבה את המדינה. משטרת ניו זילנד הודיעה כי הוציאה צו מעצר לאישה במסגרת אמנת ההסגרה של המדינה עם דרום קוריאה, וכי הגישה בקשה להסגרתה לניו זילנד כדי שתעמוד שם לדין.

האישה הכחישה את ההאשמות, כשנעצרה בספטמבר בעיר אולסן לאחר שהאינטרפול הוציא הודעה אדומה למציאתה. "לא עשיתי את זה", היא אמרה אז לכתבים.

משטרת ניו זילנד פתחה בחקירת הרצח באוקלנד לאחר ששרידי גופות הילדים נמצאו על ידי משפחה שעברה על תכולת ארונית אחסון שרכשה במכירה פומבית. לפי המשטרה, הגופות היו במזוודות שבארונית במשך כארבע שנים. המשפחה שמצאה את הגופות לא הייתה קשורה למקרי המוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully