וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת בהלם: גופת ילדה בת 12 התגלתה על ידי מחוסר בית בתוך מזוודה בפריז

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 15.10.2022 / 19:17

הוריה של הילדה דיווחו למשטרה על היעדרותה אחרי שלא חזרה הביתה מבית הספר. בתצלומי האבטחה של הבניין שבו התגוררה נראתה צעירה בת 24 היוצאת מהבניין עם מזוודה. כעבור כמה שעות דיווח מחוסר הבית על מציאת הגופה. הצעירה נעצרה היום, יחד עם שלושה חשודים נוספים

המשטרה בפריז, שנענתה אמש (שישי) לקריאה של אדם שגילה מזוודה חשודה, נדהמה לגלות בתוך המזוודה את גופתה של ילדה בת 12. פניה של הילדה היו מכוסים בסרט הדבקה, ועל צווארה היו כמה חתכים.

הוריה של הילדה דיווחו למשטרה על היעדרה אתמול, אחרי שלא חזרה הביתה מבית הספר. ההורים מתגוררים ברובע ה-19, בצפון מזרח העיר. המשטרה פתחה בחקירה לאחר שמצאה עדויות לחטיפה במרתף הבית שבו הם מתגוררים. המשפחה פרסמה תמונה של הילדה בפייסבוק, בצירוף בקשה מהציבור לסייע למשפחה למצוא אותה.

המשטרה בזירת מציאת הגופה בפריז

במצלמות האבטחה נראתה תמונה של צעירה שזהותה לא היתה ידועה, ושנכנסה לבניין המגורים של המשפחה. הצעירה, בת 24, נעצרה הבוקר. על פי עדויות, היא ביקשה עזרה להכניס את המזוודה לתוך מכוניתה. ביום שישי בערב התקשר אדם חסר בית למשטרה לדווח על מציאת המזוודה שבה היתה הגופה. אדם זה נעצר אף הוא, ביחד עם שני אנשים נוספים שתפקידם בפרשה לא ברור. בנתיחה של גופת הילדה, שאמורה להיערך היום, מקווה המשטרה לגלות את סיבת המוות.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully