וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האשמה אוכלת אותי": חשוד ברצח הישראלי בהולנד צפוי להודות במעשה

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 10:47

במהלך דיון בבית המשפט אמר אחד משלושת החשודים כי הוא מעוניין לחזור בו מכפירתו במעשה ולהתוודות. כתבי אישום צפויים להיות מוגשים גם נגד שני חשודים נספים. חברו של ארבל שנכח באולם הביע שביעות רצון מהתקדמות החקירה

ההישראלי יובל פליקס שנרצח בהולנד. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
נרצח בדירתו שבהולנד במעשה שוד. יובל ארבל אקוס/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

התפתחות חלה אתמול (שני) בחקירת הרצח של הישראלי יובל ארבל בן ה-61 בדירתו בעיר אוטרכט שבהולנד - אחד משלושת החשודים, גבר בן 41, מעוניין לחזור בו מכפירתו במעשה ולהתוודות. לפי התקשורת המקומית בעיר, בן ה-41 אמר בבית המשפט בדיון מקדמי נוסף לפני שהמשפט ייפתח רשמית כי "תחושת אשמה אוכלת אותי ואני הולך להתייעץ בזהירות רבה עם עורך הדין שלי לגבי מה שאני הולך להגיד. גם קרובי המשפחה זכאים לזה". חברו של ארבל נכח באולם והביע שביעות רצון מההתפתחות.

הרצח התרחש בלילה שבין 12 ל-13 באפריל אשתקד. אתמול, התברר כי שלושה הגברים בני 52, 41, ו-29 צפויים להיות מואשמים ברצח בנסיבות מחמירות, אחרי שסחטו ושדדו באלימות את יובל ארבל, ואחר כך עשו שימוש בכרטיס האשראי שגנבו ממנו. שאלות רבות נותרות עדיין ללא מענה על אודות האירוע והמהלכים שקדמו לו, אבל התביעה מצפה ללמוד עליהם עוד, אם אכן יעמוד החשוד בדבריו, וישתף פעולה עם החוקרים. עד אז, ותוך שהשלושה עוברים גם בדיקות פסיכיאטריות, מתעכבת בינתיים הגשת כתב האישום. השלושה, צפויים להיות מואשמים גם בשני אירועים נוספים, של פריצה למסעדה.

משטרה באזור התאונה בה אוטובוס התנגש במבלים בהולנד, 18 ביוני 2018. רויטרס
התביעה מצפה ללמוד עוד אם אכן יעמוד הגבר בדבריו וישתף פעולה עם החוקרים. משטרת הולנד/רויטרס

באפריל, סיפרו לעיתון שכניו של ארבל כי היה מוכר מאוד ברחוב וסיפרו על "אדם מתוק ונחמד שלא יפגע בזבוב". "ממש כואב לי שהוא היה קורבן למשהו כל כך נורא", סיפר אחד התושבים. "הכרתי אותו מאמירת שלום. לפעמים שוחחנו כשהוא יצא. כל מי שיש לו את זה על מצפונו אינו אנושי. האיש הזה היה זקוק לעזרה, היה מטופל בריאותית ולכן היה קורבן קל מאוד", הוסיף. אחד השכנים ממתחם סמוך אמר כי "מדובר במעשה פחדני. כמובן שאנחנו בהלם".

"הוא היה אדם רגיש, והכרתי אותו שנים ארוכות", סיפר עליו רב חב"ד באוטרכט, הרב אריה היינץ, "בשנים האחרונות הוא היה בא אלינו לבית חב"ד ולבית הכנסת ואהבו אותו מאוד", הוסיף.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • הולנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully