וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נעצר בתאילנד לאחר שנמצאה במזוודתו תחמושת M-16

עודכן לאחרונה: 28.10.2022 / 12:19

הישראלי, גל שמואל פרג'ון, תושאל והודה בחקירתו כי הכדורים שנמצאו שלו - אך לפי הדיווח לא מסר הסבר לגורמי האכיפה במדינה מדוע החזיק בהם. המשטרה מסרה כי הוא הועבר לתחנת סאקהו הסמוכה לשדה התעופה והוא חשוד באחזקה והובלה של תחמושת באופן לא חוקי

בווידאו: בנט על מעצר בני הזוג אוקנין/צילום: רוני כנפו
שוק לילה בפוקט. OLO - Only Live Once, תמונות גולשים
פוקט/תמונות גולשים, OLO - Only Live Once

ישראלי נעצר בשדה התעופה של פוקט בתאילנד לאחר שנמצאו במזוודתו 55 כדורי רובה סער בקוטר 5.56 מ"מ - כך דווח הבוקר (שישי) בכלי התקשורת במדינה. הישראלי, גל שמואל פרג'ון בן 29, תושאל והודה בחקירתו כי הכדורים שנמצאו שלו - אך לפי הדיווח לא מסר הסבר לגורמי האכיפה במדינה מדוע החזיק בהם.

התחמושת נמצאה במזוודת סמסונייט אפורה - לאחר שפרג'ון נחת בשדה של פוקט בטיסה מקומית. המשטרה מסרה כי הוא הועבר לתחנת סאקהו, הסמוכה לשדה התעופה ושם נמשך תשאולו בחשד המיוחס לו של אחזקה והובלה של תחמושת באופן לא חוקי. פרג'ון שוחרר בערבות וממתין להליך משפטו. משפחתו של פרג'ון משוכנעת כי התחמושת נשכחה במזוודה. "מדובר בפשלה של חברת אל על", אמר אביו בשיחה עם וואלה!. "הוא טס לתאילנד ביום חמישי שעבר ולא גילו את זה. זה נשכח מהמילואים האחרונים וזה דבר שכיח לשכוח בתיק - בפרט שאתה בשטח והתיק שלך זה הארון שלך".

ממשרד החוץ נמסר כי "מחלקת ישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי והקונסול בבנגקוק ליוו את המקרה והקונסול בקשר רצוף עם האזרח". עוד ביקשו להזכיר כי לפני נסיעה לחו"ל יש לבדוק היטב את התיקים והמזוודות כדי למנוע המצאות של תחמושת או חומרים אסורים אחרים - שהכנסתם מהווה עבירה במדינות העולם ועלולים להביא למעצר, משפט ומאסר של אזרחים ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully