וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בגאורגיה: סטודנט ישראלי מת מדליפת גז בחדרו

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 7:28

באסל אבו שריקי מלקיה שבנגב עבר ללמוד רפואה בטביליסי, אחרי שהחל את לימודיו באוקראינה, לפני המלחמה. דודו, חבר מועצת העיר לוד, סיפר על צעיר חרוץ ושקדן. "הוא אהב את החיים ואהב לעזור. החימום בדירתו נעשה באמצעות גז וכנראה הייתה תקלה"

באסל אבו שריקי. באדיבות המשפחה
"אהב את החיים". באסל אבו שריקי/באדיבות המשפחה

באסל אבו שריקי, סטודנט שנה חמישית לרפואה בן 24 הלומד בטיבליסי בגאורגיה, מת הלילה (ראשון) משאיפת גז שדלף בחדרו. עוד שני סטודנטים שהתגוררו עמו נפגעו מהגז, אבל מצבם טוב. כל השלושה מהיישוב לקיה שבנגב. מוחמד אבו שריקי, חבר מועצת העיר לוד שהוא דודו של הצעיר, סיפר כי המשפחה קיבלה את הבשורה המרה הבוקר מסטודנטים תושבי היישוב שלומדים עמו.

"רק בשבוע שעבר היה בארץ בחופשה, לחץ לי יד ודרש בשלומי. זכר לשאול מה שלום הילדים", סיפר הדוד. "זו טרגדיה איומה, שם כבר קר מאוד בתקופה זו של השנה והחימום נעשה בגז וכנראה שהייתה תקלה וכך הוא מת". הוא סיפר כי באסל אבו שריקי עמד לסיים לימודי רפואה ממש בקרוב לאחר תלאות לא מעטות. "הוא היה בחור כשרוני מאוד, חרוץ מאוד ושאפתן מאוד", אמר בשיחה עם וואלה.

טביליסי גיאורגיה. אבי אשכנזי
טביליסי, גאורגיה/אבי אשכנזי

"הוא מאוד רצה ללמוד בארץ, ביקש ללמוד רפואה ניסה כאן, לא הצליח עם ציוני הפסיכומטרי אז יצא עם קבוצה מהדרום ללמוד באוקראינה. למד שם השתלב מאד יפה, אבל כשפרצה המלחמה פסקו שם הלימודים ונאלץ לעבור עם סטודנטים אחרים לגאורגיה, להשלים את שלא יכול היה לסיים שם. נשארו לו רק שבעה חודשים. זה כואב מאוד", המשיך הדוד.

עוד אמר הדוד כי הוא "היה בחור יפה תואר, גבוה, תוסס, מלא שמחת חיים, חייכן תמיד כמו בתמונות, ואהב את החיים, אהב לעזור לכל אחד. הכי חשוב בלימודים היה שקדן ומבצע בצורה הטובה ביותר כל מטלה. הוא אהב את ההורים. הודענו לשגרירות ומקווים שהיא תעזור להטיס את ארונו לארץ בכדי להביאו לקבורה בישראל. יהיה בכך קצת להקל על ההורים השבורים".

מטעם הנציגות הישראלית במדינה נמסר: "קונסולית ישראל בגיאורגיה הדס כהן והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי בירושלים מטפלים באירוע ונמצאים בקשר רצוף עם הרשויות בטיבילסי ומשפחתו בארץ זאת על מנת להביא את גופתו לקבורה בארץ".

ישראלי נהרג בתאונת דרכים בארה"ב

אזרח ישראלי בן 39, בשם גיא לוי, במקור מדימונה שהתגורר בשנים האחרונות בארצות הברית נהרג בתאונת דרכים בעיר סיאטל במדינת וושינגטון, שם גר במשך 13 שנה. "זה אסון למשפחה ואסון לעיר כולה. ברגע ששמעתי את הבשורה הקשה רצתי לבית המשפחה", סיפר לוואלה ראש העיר דימונה בני ביטון. "הכרתי את הילד הזה מגיל אפס, הוא גדל וצמח בעיר. העברת הגופה מתעכבת כי מדובר בתאונה קשה מאוד וממתינים לזיהוי רשמי וסופי.

מהנציגות הישראלית נמסר: "המקרה מטופל על ידי הקונסוליה הכללית בסן פרנסיסקו. המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי בירושלים נמצאית בקשר עם המשפחה. הקונסולית נועה שפירא מסייעת מול הרשויות בהעברת ארונו של ההרוג ארצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully