וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולען נפער באיילון סמוך למחלף לה גווארדיה, 3 נתיבים נחסמו

עודכן לאחרונה: 25.11.2022 / 8:36

הבור נפער סמוך לפסי הרכבת במחלף לה גווארדיה לדרום בתל אביב. במקום נרשמו עומסי תנועה ולא דווח על נפגעים. המשטרה הוזעקה לזירה וציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות. בתחילת השבוע בולען נפער בפינת רחוב אבן גבירול-צייטלין בעיר, סמוך לעבודות הרכבת הקלה

בווידאו: בולען נפער ברחוב אבן גבירול בתל אביב/צילום: יותם רונן, אבשלום ששוני, מעריב

בולען נפער הבוקר (שישי) באיילון, סמוך לפסי הרכבת במחלף לה גווארדיה לדרום בתל אביב. שלושה נתיבים נחסמו והמשטרה הוזעקה למקום. לא דווח על נפגעים ובאזור נרשם עומס תנועה. המשטרה מסרה כי ציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות ולהישמע להוראות השוטרים שמכוונים את כלי הרכב. צוותים מקצועיים של חברת איילון הוזעקו אף הם למקום ומתבצעות בדיקות בשטח.

בתחילת השבוע בולען נפער בפינת רחוב אבן גבירול-צייטלין שבתל אביב, סמוך לעבודות הרכבת הקלה במקום. הכביש לכיוון צפון נחסם לתנועה ולא דווח על נפגעים. מחברת נת"ע נמסר כי הקשר בין היווצרות הבולען לקו הירוק נבחן. "עקב שקיעה בכביש שהתגלו במקטע על אבן גבירול, סגר קבלן נת"ע את המקטע ובמקום התבצעו עבודות הנדסיות".

בולען נפער בנתיבי איילון בתל אביב. 25 בנובמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
הבולען שנפער באיילון, היום/דוברות משטרת ישראל

לפני כחודשיים בולען גדול נפער במחלף השלום באחד מנתיבי איילון. בתיעוד מהמקום נראה בור גדול שנפרס על גבי שני נתיבים ובשוליים, סמוך לקניון עזריאלי לכיוון דרום. כוחות כיבוי ומשטרה חסמו את המחלף, ולא דווח על נפגעים. עם היוודע דבר הקריסה, המשטרה מסרה כי העלייה למחלף השלום לכיוון דרום נחסמה לתנועת כלי רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully