וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולען נפער באבן גבירול בתל אביב: הכביש לכיוון צפון נחסם לתנועה

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 16:41

הבור הגדול נפער בפינת רחוב אבן גבירול-צייטלין שבתל אביב, סמוך לעבודות הרכבת הקלה. למקום הגיעו מהנדסים ופקחים וציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות. לא דווח על נפגעים. מחברת נת"ע נמסר כי הקשר בין היווצרות הבולען לקו הירוק נבחן. "העבודה תסתיים בתוך שעות"

בווידאו: בולען נפער ברחוב אבן גבירול בתל אביב/צילום: יותם רונן, אבשלום ששוני, מעריב

בולען נפער היום (ראשון) בפינת רחוב אבן גבירול-צייטלין שבתל אביב, סמוך לעבודות הרכבת הקלה במקום. הכביש לכיוון צפון נחסם לתנועה, למקום הגיעו מהנדסים ופקחים וציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות. המשטרה אף היא הוזעקה לזירה ולא דווח על נפגעים.

מחברת נת"ע נמסר כי הקשר בין היווצרות הבולען לקו הירוק נבחן. "עקב שקיעה בכביש שהתגלו במקטע על אבן גבירול, סגר קבלן נת"ע את המקטע וכעת מבוצעות במקום עבודות הנדסיות. על פי גורמי המקצוע בשטח, מדובר בשקיעה לא עמוקה, והעבודה תסתיים בתוך שעות".

סגנית ראש העיר תל אביב-יפו לשעבר ציפי ברנד אמרה כי "הג'ונגל שמעל פני השטח והקריסה שמתחת לפני השטח מסמלים את חוסר האונים והיעדר הניהול של העיר. קודם סיפרו לנו שזה רק בנתיבי איילון, אחר כך הוצפו החפירות מתחת לעיריית תל אביב-יפו ועכשיו הבולען הזה".

בולען בפינת הרח' אבן גבירול-צייטלין בת"א 20 בנובמבר 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
הבולען שנפער, היום/פלאש 90, אבשלום ששוני

לפני כחודשיים בולען גדול נפער במחלף השלום באחד מנתיבי איילון. בתיעוד מהמקום נראה בור גדול שנפרס על גבי שני נתיבים ובשוליים, סמוך לקניון עזריאלי לכיוון דרום. כוחות כיבוי ומשטרה חסמו את המחלף, ולא דווח על נפגעים.

עם היוודע דבר הקריסה, המשטרה מסרה כי העלייה למחלף השלום לכיוון דרום נחסמה לתנועת כלי רכב. "התנועה בכביש 20 פתוחה באמצעות שני נתיבים בלבד וצפוי עומס תנועה במקום", נכתב בהודעת המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully