וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד: תיעוד מהרגע בו נפער הבולען באיילון, מכונית כמעט נפלה לתוכו

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 19:42

בתיעוד של הרגע הדרמטי מיום שבת האחרון, שפורסם בישראל היום, נראית מכונית נופלת לתוך הבולען, אולם מיד מתרוממות בחזרה וממשיכה בנסיעה. באירוע לא היו נפגעים, וחלקים מהכביש נותרו עדיין חסומים מאז

שנייה מאסון, רכב נמלט ברגע האחרון מהבולען במחלף השלום/ישראל היום

בתיעוד שפורסם היום (רביעי) בישראל היום, נראית מכונית כמעט נופלת לתוך הבולען שנפער בנתיבי איילון בתל אביב ביום שבת האחרון. המכונית מתועדת כשהיא נופלת לתוך הבור שנפער לפתע, אך מתרוממת במהירות בחזרה, וממשיכה לנסוע על הכביש.

הבולען נפער שעות לפני צאת השבת, על שני נתיבים במחלף השלום לכיוון דרום. בעקבות הופעת הבולען, המשטרה וכוחות הכיבוי חסמו את הכביש כבר מאותו ערב, ובמקום נוצרו עומסי תנועה גדולים. באירוע לא היו נפגעים. היציאה במחלף השלום תישאר סגורה גם מחר להמשך בדיקות בעקבות הבולען.

גורמים בחברת נתיבי איילון העריכו כי הבולען נוצר בעקבות קידוחים שביצעה חברת עזריאלי באתר הבנייה הסמוך, שגרמו למים שמתחת לפני האדמה לזרום לכיוון הכביש ולפעור את הבור. קוטרו של הבולען נמתח על פני נתיבים ובשוליים, סמוך לקניון עזריאלי.

בולען באילון, 17 בספטמבר 2022. אבשלום ששוני, מעריב, אתר רשמי
הבולען שנפער באיילון/אתר רשמי, אבשלום ששוני, מעריב

קבוצת עזריאלי מסרה כי "המקרה נמצא בבדיקה. גורמי המקצוע מטעמנו ומטעם החברה המבצעת, סולל בונה, פועלים ונמצאים בקשר רציף עם נתיבי איילון בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully