וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם רוצחים נערים - ואצלנו מתווכחים על תיקים

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 11:20

העם בחר ימין ויש לתת לו את מבוקשו. כל דקה שבה לא מקים נתניהו ממשלה עם שותפיו הטבעיים - בן גביר וסמוטריץ' - היא חוסר אחריות משווע

בווידאו: פיגוע משולב בירושלים: הרוג ועשרות פצועים מפיצוץ מטענים בתחנות אוטובוס/צילום: רוני כנפו, רויטרס, משטרה

העם בחר בבחירות האחרונות בימין. זו הייתה הכרעה חדה, מובהקת, ברורה. לכאורה ניתן היה לצפות שעם תוצאות כאלה גוש הימין יקים ממשלה כמעט בין לילה. בפועל - קורה בדיוק ההפך. ראשי המפלגות מתקוטטים על תיקים, על כבוד ועל כיבודים.

בזמן הזה הטרור מרים ראש. הפיגוע המשולב שאירע הבוקר בירושלים הוא אחד הפיגועים הקשים שהתרחשו בשנים האחרונות. לא מדובר במחבל עם סכין או רכב שמבצע פיגוע דקירה או דריסה באופן אקראי ובלתי ניתן לחיזוי. הפעם מדובר בתשתית טרור קטלנית ומתוכננת שכללה מן הסתם מעורבות של מספר לא מבוטל של אנשים. תשתית שכזו, שהשב"כ עוד יצטרך לתחקר כיצד נכשל והחמיץ אותה, מעידה על אומץ רב של הטרוריסטים ועל נכונותם לעלות מדרגה בניסיון לפגוע באזרחים ישראלים.

בנימין נתניהו, איתמר בן גביר בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
בזמן שראשי מפלגות הימין מתקוטטים, הטרור מרים ראש. נתניהו ובן גביר בהשבעת הכנסת ה-25/ראובן קסטרו

נתניהו, ראש הממשלה המיועד, שחיבר בין סמוטריץ לבן גביר בבחירות, חייב להבין שהמשחק נגמר. סמוטריץ ובן גביר יהיו חלק מרכזי בניהול הממשלה הבאה. הויכוחים אם יקבל סמוטריץ את תיק האוצר או לא - מיותרים. נתניהו צריך לאפשר לימין לשלוט, כפי שרצה העם, גם אם המחיר הוא שהוא "ייכנע" במו"מ. דם אזרחי ישראל חשוב יותר, ולכן, יש לתת לסמוטריץ ולבן גביר את מקומם הטבעי והנרחב סביב שולחן הממשלה.

אויבינו אינם מחכים שגוש הימין יסיים לחתום על הסכמים קואליציונים. הם רוצחים בנו כאן ועכשיו ולכן יש להקים ממשלה חדשה עוד היום. אי אפשר לחכות יותר. כל המתנה נוספת היא חוסר אחריות משווע של ראשי הימין.

ערן טיפנברון הוא העורך הראשי של וואלה!.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully