וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע בזמן מזהיר: האירוע הגדול בהיסטוריה של האנושות - בשבוע הבא

22.12.2022 / 2:09

אנו אלריך טוען שהוא חזר משנת 2671 העלה לרשת סרטון שבו הוא מזהיר: ב-25.12 עומד להתרחש אירוע שעשוי לשנות את האנושות. אלא שהצופים שלו לא ממש התרשמו

"נוסע בזמן" מזהיר מפני "האירוע הגדול בתולדות כדור הארץ"/Eno Alaric

אנו אלריך, נוסע בזמן שטוען שהוא חזר משנת 2671 ובמקום לעשות עם זה משהו הוא רק מפרסם סרטונים בטיקטוק ל-126 אלף עוקביו, העלה סרטון שבו הוא מזהיר: ב-25.12 עומד להתרחש האירוע הכי גדול בהיסטוריה של האנושות. אנו טוען בסרטון שלו ש"בפעמים הקודמות לא לקחו אותו ברצינות", אולי זה קרה בגלל שהנבואות הקודמות שלו לא התממשו, אבל הוא עדיין הצליח לצבור מאות אלפי צפיות וגם אלפי תגובות.

"כמו שכולכם יודעים, אני נוסע בזמן משנת 2671. יש שישה מאיתנו כאן, את חלקם אתם מכירים בציבור", הוא כתב בסרטון, "נתתי לכם את כל התאריכים והזהרתי אתכם אבל לא לקחתם אותי ברצינות. אז בבקשה, תזכרו את התאריך, זה יהיה האירוע הכי גדול בהיסטוריה".

צפו בסרטון שלו

הוא טוען שהאירוע הזה יתרחש בחג המולד, אבל לא נתן שום פרטים מעבר לעובדה שזה יהיה אירוע ענק. על אף שמסע בזמן נשמע לנו כמו שטות גמורה, יהיה קל להוכיח את שרלטנותו ב-25 בדצמבר, כשסביר להניח ששום דבר גדול לא יקרה. אז נכון, "נוסעים בזמן" שנתפסו בשקר הציגו בעבר תירוצים של "טעות בתאריך" - אבל אנחנו כבר מלומדים מספיק כדי לא להאמין ל"טעויות" שכאלה.

התגובות לסרטון הזה היו די מזלזלות, כשאחד מהם כתב לו: "אני יודע איזה אירוע יהיה.. חג המולד". אחר כתב: "אם אתה חי 6,000 שנים קדימה, איך זה שיש לך סלולארי ישן ואתה יודע איך עובד טיקטוק?".

יש עוד נוסעים בזמן שהזהירו אותו
"נוסע בזמן" משנת 2096 מזהיר ממגיפה מסתורית ומסוכנת ב-2024
סמנו ביומן: "נוסע בזמן מ-2034" מזהיר מאירועים קטסטרופליים שיקרו הקיץ
מלחמת חייזרים ווריאנט קטלני של קורונה: התחזיות המטורפות של "נוסעים בזמן" ל-2022


ויש סיבה להיות סקפטיים לגבי אנו, ש"חזה" חמישה אירועים אחרים שחובה לזכור את התאריך שלהם בכל חודש - אולם עד כה אף אחד מהם לא התממש. הוא טען גם שהאנושות תמצא כוכב חדש אותו תוכל ליישב, תיפגע על ידי גל עצום ושחייזרים יפלשו אליה. אנחנו עדיין ממתינים.

  • עוד באותו נושא:
  • נוסע בזמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully