וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסע בזמן" משנת 2096 מזהיר ממגיפה מסתורית ומסוכנת ב-2024

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 0:12

"נוסע בזמן" משנת 2096 חושף מה מצפה לנו לכאורה בשנתיים הקרובות - כשבתחזית לשנה הזאת הוא בינתיים די מדייק. לדבריו, ב-2024 נחשף לנגיף חדש וקטלני שיתפשט בכל העולם: "היו מוכנים"

"נוסע בזמן" שטוען שהגיע משנת 2096 משתף מה צפוי לקרות בשנים הקרובות/@timetravlehqr

הרשת (ובעיקר טיקטוק) מלאה באנשים שטוענים שהם נוסעים בזמן שהגיעו כדי לבשר לנו מה צופה העתיד. אז הנה עוד אחד שטוען שהגיע אלינו מהעתיד הרחוק כדי להזהיר אותנו מהאסונות הקרובים - ולכו תוכיחו שהוא משקר אם כל מה שהוא מדבר עליו עוד לא קרה. הכי קל להמציא דברים שאין דרך להוכיח אותם. מצד שני, אם נחזור ל-2019 הענוגה, יתכן שנתקל בכמה "נוסעים בזמן" שבאו אלינו עם הבטחות על נגיף מסתורי שיתפשט בעולם, גיחכנו עליהם - ואז 2020 קרתה. האם המקרה הבא יהיה כזה שנחזור אליו בעוד שנתיים ונתנצל שלא האמנו?

אדם המציג את עצמו כנוסע בזמן משנת 2096 פנה ל"פלטפורמה הרצינית" טיקטוק כדי להזהיר אותנו מפני נגיף קטלני שישטוף את העולם ב-2024. לדבריו העולם יהיה נתון לחסדי מגיפה חדשה "מסתורית ומסוכנת" שאין לנו מה לעשות מלבד להתמודד איתה. המשתמש Timetravlehqr מזהיר כי מקורו של הנגיף החדש הוא "במדינת עולם שלישית" וכי הוא יתפשט ברחבי העולם אחרי מספר תגליות מפתיעות אחרות שיקרו בשנתיים הקרובות.

בסרטון שפורסם באפליקציה ב-28 ביוני (ומאז נמחק באופן מסתורי), כתב המשתמש: "אזהרה. יש אנשים שלא מאמינים שאני נוסע בזמן משנת 2096 אז הנה כמה אירועים שיבואו. 2022: ארה"ב תשתף את הציבור במסמכים על עב"מים. 2023: היצור החי הגדול ביותר בעולם יתגלה מתחת לאדמה. 2024: וירוס מסוכן ומסתורי יתפרץ במדינת עולם שלישי ויתפשט בכל העולם. היו מוכנים".

"נוסע בזמן" משנת 2096 מזהיר ממגיפה מסתורית ומסוכנת ב-2024. @timetravlehqr, צילום מסך
"נוסע בזמן" משנת 2096 מזהיר ממגיפה מסתורית ומסוכנת ב-2024/צילום מסך, @timetravlehqr

הנה עוד כמה תחזיות שלו

מאחר שאין לנו דרך להוכיח את טענותיו הנוגעות ל-2023-2024, בואו נדבר רגע על התחזית שלו לשנה הזאת. לכאורה הוא צדק: לפני כחודשיים פתחו פקידי מודיעין בפנטגון, מטה ההגנה של ארה"ב, את ה-X-Files האמיתיים שלהם, כאשר נחקרו על ידי הקונגרס האמריקני על מה שהם יודעים אודות חייזרים. הפסגה, שהייתה הראשונה העוסקת בחייזרים מזה יותר מ-50 שנה, הייתה חלק מניסיון רציני של המערב לגלות מה עומד מאחורי קטלוג התצפיות הרחב של העב"מים.

ובכן, הסרטון של "הנוסע בזמן" שלנו פורסם ב-28 ביוני, כחודש אחרי אותה פסגה. כלומר, הוא כבר ידע על ההתפתחות האחרונה בנושא (ועל אלו שהיו לפניה - והיו) כשהוא ערך את הסרטון ולכן התחזית שלו לשנה הזאת היא לא יותר ממסקנה ברורה. משמע, הדרך היחידה להבין אם מדובר בשרלטן - מה שבהחלט סביר להניח - הוא להמתין לשנה הבאה ולראות אם מצאנו את המפלצת מלוך נס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully