וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנו ביומן: "נוסע בזמן מ-2034" מזהיר מאירועים קטסטרופליים שיקרו הקיץ

22.5.2022 / 23:47

מסמך שהודלף לכאורה על ידי "נוסע בזמן" מציין שלושה אירועים קטסטרופליים (ולא אמינים במיוחד) שאמורים לקרות בקיץ הקרוב, ביניהם היעלמות מסתורית של למעלה משני מיליון איש. היערכו בהתאם

נוסע בזמן מזהיר מתאריכים בהם יקרו מאורעות קטסטרופליים - ממש בקרוב/@thehiddengod1

Save The Date: "נוסע בזמן משנת 2034" טוען שקיץ 2022 יהיה בלתי נשכח. במסמך שלכאורה דלף מאותו "נוסע" כתובים שלושה תאריכים בהם יתרחשו אירועים קטסטרופליים.

משתמש הטיקטוק קאווי לאונרד שיתף את התאריכים בסרטון כשהוא מזהיר את הצופים: "מסמך שהודלף מנוסע בזמן מזהיר אותנו - יש לזכור את התאריכים האלה ב-2022". אז אילו אירועים צפויים לנו? הראשון מכונה "הפיצול הגדול" - רעידת אדמה מהחזקות ביותר שחוותה אמריקה, השני הוא היעלמות מסתורית של יותר מ-2 מיליון איש והשלישי עוסק בהגעתם של יצורים מצמררים המכונים "סטוקרים" שישתלטו על הציוויליזציה. מתי יגיע כל הטוב הזה אתם שואלים? בין יולי לאוקטובר.

הסרטון, שצבר יותר מ-450 אלף לייקים, מציין את התאריכים המדויקים: "14 ביולי 2022 - 'הפיצול הגדול', רעידת האדמה הגדולה ביותר של אמריקה. 9 באוגוסט 2022 - למעלה מ-2 מיליון איש ברחבי העולם נעלמים באופן מסתורי. 3 באוקטובר 2022 - יצורים הידועים כסטוקרים יופיעו ברחבי העולם". רשמתם לעצמכם? שלא תגידו אחרי זה שקבעתם תכניות אחרות.

הנה הסרטון שלו:

10 אלף תגובות נרשמו לסרטון הזה, כשרבים שיתפו את תפילותיהם עבור האנושות כולה. "אלוהים שבשמיים - הגן עלינו", כתב אחד וגולש נוסף הוסיף: "אלוהים ידאג לשמור עלינו" ואחר סיכם: "נראה שאזור התגובות פה הוא כעת כנסייה".

כמובן, שרבים מהגולשים לא השתכנעו בקלות מהאזהרות. "נוסע בזמן הזהיר אותנו מפני דצמבר 2021 ושום דבר לא קרה אז. זה הכל שטויות", כתב אחד ואחר הוסיף: "יש מאות אם לא אלפי סרטונים כאלה בטיקטוק. אל תאמינו לשום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully