וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל 200 שקל: 3 תושבי טייבה יואשמו שגזרו את אוזנו של אדם בגלל שחשדו שגנב כסף

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 17:11

אדם ששהה בבית קפה בטייבה הותקף על ידי שלושה תושבי המקום, בשנות ה-30 לחייהם, בטענה כי חשדו שגנב מהם כסף. כשהאדם סירב לשלם את הסכום כפי שדרשו, החליטו השלושה לגזור את אוזנו במספריים. הם נעצרו, מעצרם הוארך מעת לעת והיום הוגשה נגדם הצהרת תובע

ניידות משטרה. שלומי גבאי
גזרו אוזן של אדם בטענה שגנב מהם 200 שקלים. ניידת משטרה/שלומי גבאי

הצהרת תובע הוגשה היום (חמישי) לקראת כתב אישום נגד שלושה תושבי טייבה על שגזרו את אוזנו של אדם בטענה שגנב מהם 200 שקלים. מעצרם של השלושה הוארך מעת לעת עד להגשת ההצהרה היום.

חוקרי תחנת המשטרה בטייבה פתחו בחקירה לפני כשבועיים, לאחר שקיבלו דיווח על אדם שהותקף סמוך לבית קפה בעיר, לאחר שבעל המקום וחבריו חשדו בו כי לקח לעצמו שטר של 200 שקלים שמצא על אחד השולחנות במקום. זמן קצר לאחר מכן, השלושה החשודים במעשה, נעצרו.

בהתאם לממצאי החקירה, השלושה בני 29-37, תפסו את האדם בו חשדו, הכניסו אותו בכוח חזרה לתוך בית הקפה ואיימו עליו באקדח כי אם לא יחזיר את הכסף הם יגזרו את אוזנו. לאחר שהוא המשיך להגיד כי לא לקח את הכסף, השלושה גזרו את אוזנו במספריים.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
מעצרם של השלושה הוארך מעת לעת עד להגשת ההצהרה היום. ניידת משטרה/דוברות משטרת ישראל

לפני כחודשיים נעצרו שני תושבי טייבה בחשד למעורבות בחטיפת תושב השטחים מאמבולנס בעיר באיומי נשק. במהלך האירוע, החטוף נפצע קל ברגלו מירי. יחד עם אדם נוסף, שנעצר מיד בתום האירוע, השניים חשודים שחסמו את הכביש, ירדו מהרכב וחטפו את הפצוע מהאמבולנס. מחקירת האירוע עלה כי החטיפה בוצעה על רקע של סכסוך בין משפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully