וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 77 נורה למוות בישוב ראמה בצפון

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 10:37

מותו של הגבר, סעיד מועדי, נקבע במקום על ידי צוותי מד"א לאחר נסיונות החייאה. כמו כן, הוענק טיפול רפואי לפצוע נוסף בן 32, שנפגע באורח בינוני. מתחילת השנה נהרגו 94 בני אדם בחברה הערבית בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מתוכם 79 נורו למוות

בווידאו: זירת אירוע הירי בראמה שבצפון/צילום: תיעוד מד"א

סעיד מועדי בן ה-77 נורה למוות היום (שלישי) בקטטה בישוב ראמה, הסמוך לכרמיאל שבצפון. צוות מד"א שהגיע לקום ביצע בו פעולות החייאה, בסופן קבע את מותו במקום. כמו כן, נפצע באירוע גבר בן 32 באורח בינוני, וקיבל טיפול מהצוותים הרפואיים.

"שני הגברים שכבו כשהם סובלים מפציעות חודרות בגופם", סיפר פאראמדיק מד"א אברהם קיסוס, "גבר בן 77 היה מחוסר הכרה עם פציעות קשות, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. הפצוע השני גבר בן 32 שסבל גם הוא מפציעות חודרות היה בהכרה מלאה, תוך כדי רפואי הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני".

סעיד מועדי, בן 77 תושב ראמה שנורה למוות במהלך קטטה ביישוב. 26 באוקטובר 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
סעיד מועדי, בן ה-77 שנורה למוות/אתר רשמי, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת אירוע הירי בראמה שבצפון 25 באוקטבור 2022. מד"א
מותו של בן ה-77 נקבע במקום. בן ה-32 פונה לקבלת טיפול רפואי/מד"א

הפצוע הוא המוכר בחנות. המנוח סעיד מועדי במקור מירכא, בעברו מנהל בנק ואיש עסקים. בנו בן ה-17 שאף הוא היה בחנות לא נפגע. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז צפון. כל כווני החקירה נבדקים. המשטרה אינה יודעת לומר אם הירי נועד לחנות או ללקוחות שהיו אותה שעה במקום, אנשים שאינם מוכרים למשטרה. בסביבת החנות לא נמצאו עדי ראיה שיספרו למשטרה את שאירע. השוטרים בדקו את מצלמות האבטחה.

על פי נתוני המעקב של עמותת יוזמות אברהם, במהלך שנת 2022 נהרגו 94 ערבים בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, לרוב ירי. מתוך אותם הרוגים 90 הם אזרחי ישראל וארבעה אינם אזרחים. מתוך קורבנות המוות השנה 79 נורו למוות.

מוקדם יותר החודש, נקבע מותו של ואליד שהאב בן ה-13, שנורה בג'סר א-זרקא. בתיעוד המקרה נראה הנער נורה מטווח אפס, בעודו יוצא מפיצרייה מקומית, על ידי רעול פנים לבוש שחורים. לאחר מכן, נראה היורה נמלט מהמקום. מחקירת המשטרה עולה כי הירי היה טועה וכוון ככל הנראה אל הפיצרייה או בית סמוך, וקשור לנקמה על רקע סכסוך משפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully