וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך מסיבת גיוס: בן 18 נדקר ונפצע קשה בקטטה באזור השרון

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 8:36

נער מאליכין נפגע בקטטה בזמן מסיבה שהשתתף בה בשטח פתוח במועצה האזורית לב השרון. צוותי רפואה שהגיעו לזירה פינו אותו לבית החולים מאיר שבכפר סבא. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

ניידת משטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
ניידת משטרה. אילוסטרציה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

תושב אליכין בן 18 נפצע הלילה (ראשון) קשה במהלך מסיבת גיוס שנערכה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית לב השרון, ופונה לבית החולים מאיר שבכפר סבא. חוקרי המשטרה הגיעו לזירה והחלו באיסוף עדויות וראיות, וכעת החקירה נמשכת.

בחודש שעבר נדקר למוות יואל להנגהל, בן ה-18, בקטטה בקריית שמונה. מחקירה ראשונית עלה כי לפני הקטטה הגיעו שני שוטרים לאזור, בעקבות מידע על בני נוער שיכורים שמתעמתים ביניהם בכיכר ההסתדרות בעיר. כעבור זמן מה השוטרים עזבו את המקום ולאחר כחצי שעה התפתחה במקום הקטטה ההמונית שבמהלכה נרצח הנער. על פי החקירה שנערכה בעקבות הרצח, הרקע היה דין ודברים בין כמה נערים לבין להנגהל, נוכח טענת הנערים על יחס לא הולם מצידו כלפי חברתו.

הלוויתו של יואל להנגהל,נוף הגליל. אלי אשכנזי
הלווייתו של יואל להנגהל. חודש שעבר/אלי אשכנזי

לפני כשבועיים עצרה מח"ש שוטר בחשד ששיבש את חקירת הרצח של להנגהל. על פי החשד, פעולות שביצע השוטר, הקשורות לחשוד המרכזי, נועדו כדי להסתיר מידע חשוב לגבי אחד החשודים ברצח, שהוא בן זוגה לשעבר של בתו.

על פי הדיווח, המידע הגיע למח"ש מהשוטרים עצמם, עמיתיו של השוטר החשוד, שמוצג כ"שוטר ותיק". עוד נאמר כי השוטר הגיע ראשון לאירוע שבו הותקף הנרצח, על ידי קבוצת נערים שאיתה ביתו בלתה במועדון. השוטר חשוד בכך שהוא לא דיווח כראוי על המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully