וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי משתתפים, מאות קילומטרים: שיירת האופנועים לזכרו של בר פלח

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 17:23

השיירה, מהגדולות שהיו בארץ, מקדמת מרכז שהוקם לזכרו של קצין צה"ל שנהרג סמוך לג'נין, ונועד להמשיך את דרכו. הרמטכ"ל הגיע למסע: "בר הפגין הובלה, פיקוד, אומץ לב ודוגמה אישית". אמו של פלח: "קוראת לכל עם ישראל להיות חלק ממורשתו"

בווידאו: לאורך 280 קמ שיירת אופנועים לזכרו של רסן בר פלח/מערכת וואלה!

אלפי רוכבי אופנועים משתתפים היום (חמישי) בשיירת ענק לזכרו של רס"ן בר פלח, שנהרג בספטמבר בהיתקלות עם מחבלים סמוך לג'נין. מסלול השיירה, לטענת המארגנים הגדולה אי פעם בארץ, נמשך לאורך של 280 ק"מ.

היא החלה הבוקר בחיפה, משם המשיכה לצומת בית קמה ותסתיים אחר הצהריים בחאן השיירות שבשדה בוקר. בסיומה ישאו משפחתו דברים ומחר בשעות הבוקר המוקדמות תתקיים רכיבה נוספת, לעבר הזריחה. הרמטכ"ל אביב כוכבי הגיע למסע וחיבק ארוכות את האם דליה: "בר הפגין הובלה, פיקוד, אומץ לב ודוגמה אישית".

פלח, שהיה רוכב אופנוע, נהג לשתף פעולה עם רוכבים רבים במטרה לערוך מסעות לטובת פעילויות חברתיות בהם השתתף. הוא יזם בעבר שני אירועי "רוכבים נגד אלימות". בשיירה משתתפים עשרות מועדוני אופנועים. כמו כן, מתארחים בה גם כ-50 בני נוער בגילאי 18-16, שבר נהג להתנדב עמם.

בר פלח, קצין צה"ל שנהרג בחילופי אש סמוך לג'נין. באדיבות המשפחה
אהב לרכב על אופנועים ולתרום לקהילה. רס"ן בר פלח/באדיבות המשפחה

בימים אלו משפחתו וחבריו הקרובים של פלח יוצאים בקמפיין מימון המונים למרכז בשם "אחי גיבור" שהקימו על שמו. מטרת המרכז היא לשמש בית עבור נוער במצוקה ולהפוך למוקד לפעילות התנדבותית, כפי שעשה בר בחייו. "אני מתרגשת מאלפי הרוכבים שהגיעו לאירוע זכרו של בני", אמרה אמו. "אני קוראת לכל עם ישראל לבוא ולהצטרף למסע לזכרו, למרכז 'אחי גיבור' שימשיך את דרכו ולהיות חלק ממורשתו".

לאורך 280 ק"מ: שיירת אופנועים לזכרו של רס"ן בר פלח. מארגני המירוץ, אתר רשמי
משפחתו של רס"ן בר פלח יחד עם הרמטכ"ל אביב כוכבי. היום/אתר רשמי, מארגני המירוץ

בר פלח בן ה-31 מנתניה נהרג בהיתקלות עם מחבלים סמוך למעבר ג'למה שבשומרון. האירוע החל לאחר שכוח תצפיות של צה"ל זיהה שני חשודים במרחב גדר התפר. פלח וחייליו, שלא ידעו החשודים חמושים, התקרבו לעברם. בשלב זה פתחו המחבלים באש, ממנו נהרג פלח.

מעגל גולשים לזכר בר פלח. אילן אלגרבלי, אתר רשמי
מעגל גולשים לזכרו של בר. 23 בספטמבר 2022/אתר רשמי, אילן אלגרבלי

בחודש ספטמבר נערך לזכרו של פלח מעגל גולשים בחוף הים בנתניה. מאות גולשי גלים מילאו את חוף סירונית שבעיר ותמונות לזכרו נתלו לאורך הירידה לחוף. מאהל גדול הוקם, מאות גולשים נכנסו למים כשהים גלי, וחתרו לעומק. הם יצרו מעגל ענק שבמרכזו שטה סירה שבה היו בני משפחתו של בר, ובראשם אמו דליה. הגולשים נכנסו עם זרי פרחים לזכרו, ובמקביל מאות גולשים וחברים יצרו מעגל גדול משלהם מחוץ למים, בחוף. במרכז המעגל שכב מערום גלשנים שיצר את האותיות "פ.ל.ח" בענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully