וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של יפית שנרצחה על ידי בעלה: "ארור היום שהכרתם, עכשיו הילדים שלך צריכים עזרה"

עודכן לאחרונה: 17.11.2022 / 18:47

רויה פוריאן, אמה של יפית שנדקרה למוות על ידי שי סלמי ברחובות, סופדת לבתה בפייסבוק ומשתפת בקושי בגידול הילדים, שהיו בבית בזמן הרצח ונותרו יתומים: "הבאת אור לבית שלנו, חרב עליי עולמי - הילדים האלה צריכים עזרה של חיים שלמים של טיפולים פסיכולוגיים"

אחיה של יפית פוריאן מתקשים להיפרד: "היא הייתה האושר שלנו"/מערכת וואלה!

אמה של יפית פוריאן שנרצחה על ידי בעלה ברחובות בערב ראש השנה פרסמה אתמול (רביעי) פוסט בפייסבוק בו היא מספרת לראשונה על הדרך שבה הכירו בתה ובעלה שרצח אותה ועל הקושי בגידול הילדים שנותרו יתומים. את הפוסט, חתמה בקישור לגיוס כספי תרומות עבורם.

"ארור היום שהכרתם, בתוך תוכי ידעתי שהוא לא בשבילך. יחד עם זאת, תמיד רציתי בטובתך וקיוויתי שתמיד תהיי מאושרת", כתבה האם רויה. "מהרגע שדפקו לי בדלת והודיעו ששי רצח אותך, חרב עליי עולמי. איך ייתכן שלא אוכל לחבק אותך יותר ולראות אותך מגדלת את הילדים שלך".

יפית פוריאן שנרצחה בידי בעלה לצד ילדיה. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
נרצחה בעוד ילדיהם המשותפים שהו בבית. יפית פוריאן/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

עוד סיפרה על הטראומות שמהם סובלים הילדים, שהיו בבית בעת הרצח, ברקע קמפיין גיוס הכספים לטובתם: "הילדים האלה צריכים עזרה של חיים שלמים של טיפולים פסיכולוגיים והשלמה של כל מה שחסר להם. את הדבר שהכי חסר להם, אימא שלהם, לא נוכל להשלים, אבל מקווה שנעזור במה שאפשר".

בספטמבר האחרון, לפני שנרצחה, יפית הודיעה לבעלה שהיא רוצה להיפרד ממנו ולעזוב את הבית עם הילדים. אולם, היא נעתרה לבקשתו של סלמי והשניים המשיכו לגור יחד, באותה יחידת דיור עם הוריו של סלמי, עבור ארבעת ילדיהם, אבל מבלי להתנהל כזוג.

לפי כתב האישום שהוגש בשבוע שעבר על ידי פרקליטות מחוז מרכז, במהלך ויכוח שפרץ ביניהם דקר אותה סלמי עשר פעמים, שיסף את גרונה והצית את גופה בחדרם, בעוד ילדיהם המשותפים שוהים בבית.

אחרי הגשת כתב האישום, מסרה משפחתה של פוריאן כי "אין נחמה ואין הקלה גם לאחר הגשת כתב האישום נגד הרוצח השפל והמתועב, שלקח מאיתנו את יפית ורצח את נשמתם של ארבעת ילדיה ושל כל בני משפחתה. על מעשיו, ועל השקרים שסיפר לאורך כל הדרך, אין סליחה ואין מחילה, ואסור לאפשר לו לראות אור יום עד סוף חייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully