וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא רצתה להיפרד, הוא דקר 10 פעמים: שי סלמי מואשם ברצח אשתו יפית פוריאן

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 13:56

לפי כתב האישום, שיוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז, יפית ביקשה להיפרד מבעלה - אך לבקשתו, הם המשיכו לגור יחד. בערב ראש השנה, כשזיהה בטלפון שלה התכתבות רומנטית עם גבר אחר, הוא דקר אותה, שיסף את גרונה והצית את גופה בחדרם, בעוד ילדיהם המשותפים שוהים בבית

כתב אישום נגד החשוד מרחובות שרצח את אשתו וניסה להתאבד בערב חג שני של ראש השנה האחרון/מערכת וואלה!

שי סלמי יואשם היום (שני) ברצח יפית פוריאן ברחובות בערב ראש השנה. לפי כתב האישום שיוגש היום על ידי פרקליטות מחוז מרכז, יפית ביקשה להיפרד מבעלה, ובמהלך ויכוח שפרץ ביניהם דקר את אשתו עשר פעמים, שיסף את גרונה והצית את גופה בחדרם, בעוד ילדיהם המשותפים שוהים בבית.

בספטמבר האחרון, יפית הודיעה שהיא רוצה להיפרד מבעלה ולעזוב את הבית עם הילדים. היא נעתרה לבקשתו של שי והשניים המשיכו לגור יחד, באותה יחידת דיור עם הוריו של הנאשם, בשביל ארבעת ילדיהם, אבל בלי להתנהל כזוג. אחרי כמה ימים שי הסתכל בטלפון של אשתו וזיהה שם התכתבות רומנטית עם אדם שעבד איתה, שאותו גם הכיר.

שי סלמי, חשוד ברצח אשתו יפית פוריאן. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
שי סלמי, יואשם ברצח/אתר רשמי, מתוך פייסבוק
יפית פוריאן שנרצחה בידי בעלה לצד ילדיה. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
יפית פוריאן וילדיה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

באותו הלילה, כתב שי מכתב פרידה לילדיו ולהוריו ועלה לחדר, שם שכבה יפית במיטתה, כשתינוקם שוכב בעריסה לידה. הוא הוציא את העריסה מהחדר, חזר, דקר את אשתו עשר דקירות בכל גופה ואז שיסף את גרונה. לאחר מכן, נעל את החדר כשהוא בתוכו והצית את המזרון עליו שכבה.

אביו של הנאשם שגר שמע את התינוק בוכה, עלה ליחידת הדיור ודרש משי לפתוח את הדלת, אך הוא סירב. אחרי שהבחין בעשן, שבר האב את הדלת וחילץ את שי מהחדר כשהוא עם כוויות בכל גופו. הנאשם פונה במצב אנוש לבית החולים.

משפחתה של יפית מסרה, "אין נחמה ואין הקלה גם לאחר הגשת כתב האישום נגד הרוצח השפל והמתועב, שלקח מאיתנו את יפית ורצח את נשמתם של ארבעת ילדיה ושל כל בני משפחתה. על מעשיו, ועל השקרים שסיפר לאורך כל הדרך, אין סליחה ואין מחילה, ואסור לאפשר לו לראות אור יום עד סוף חייו".

בני המשפחה סיפרו כי הם "אבלים וכואבים מאז יום הרצח והכאב הזה ילווה אותנו כל חיינו. כל אישה בישראל צריכה ללמוד מהמקרה של יפית ולדעת שאם גמלה בלבה החלטה להיפרד מבעלה, מוטב שתברח אל בני משפחתה ולא תישאר במחיצתו ולו רגע אחד נוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully